Red Steel 2: Részletek

2009. május 03.
1.6301
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
FutuRetrO profilja, adatai
FutuRetrO
A Nintendo Power a napokban fedte fel a számunkra fontos momentumot, hogy a UbiSoft második Red Steel felvonása támogatni fogja a Wii MotionPlus kiegészítőt, amellyel lényegesen pontosabb, kifinomultabb mozgásokat leszünk képesek bevinni a játékba.

Ezenfelül rengeteg újabb információ került felszínre, ezeket lejjebb, pontokba szedve megosztjuk Veletek, de kezdjük talán azzal, hogy a Red Steel 2 egy magányos móka lesz.

Azaz, nem kap multiplayer komponenst, ennek legfőbb oka pedig a készítők bevallása szerint az volt, hogy szeretnének teljes gőzzel a szingli kampányra koncentrálni, és bár nagyon úgy tűnik, voltak ötletek, ambíciók, az végül mégiscsak kimarad a játékból. Fussuk át, hogy miket sikerült összegyűjtenünk az év utolsó szakaszára datált, Nintendo Wii exkluzív folytatásról...

- Karakterfejlesztés, többféle aspektusból
- Fegyveres és kardos kombók
- Elsősorban a pengés harcokra fókuszál, belső szemszögből, másodlagos lőfegyver használati lehetőséggel
- A Z gomb lenyomásával vehetjük célba a leölendő delikvenseket
- Célpont váltási lehetőség
- Több ellenfél golyóálló páncélzatot visel
- Hátulról jövő támadásoknál a képernyő jelzi az attakot, az A gombbal tehetünk egy gyors hátraarcot, hogy szembekerüljünk az orvul támadókkal
- Nem nyitott világban játszódik
- Nem lineáris játékmenet, elagázások várhatók
- Mellékküldetések
- Gyűjteni való itemek
- Visszatérési lehetőség korábbi helyszínekre, újabb és jobb képességekkel
- Boss küzdelmek
- Tavaly nyár óta tartanak a fejlesztési munkálatok
- Sivatagi, hi-tech metropoliszi környezet

Egyelőre ennyi volna az összehordott információs halmaz, további részletekkel később jelentkezünk.
nincs még hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
DNS profiljamarco profilja