Természetesen nem lett elfeledve ez a tábor sem, valamikor szeptemberben ugyanis már minden számítógépes játékos is kézbe veheti a hármas Red Faction-t, mint ahogyan a mai napon kiderült, nem is akármilyen kinézettel, hiszen többszörösen szebb lett, mint a konzolos verziók valaha is voltak.
A csúsztatás tehát számunkra nem csak azt eredményezte, hogy a felmerülő hibákat kijavították az illetékesek, hanem tovább csinosítgatták nekünk a játék kinézetét, ami nem csak azt jelenti, hogy a játék támogatni fogja a DirectX 9, valamint a DirectX 10 technológiát, hanem a programozóknak sikerült belecsempészniük néhány további grafikai fícsört is az alkotásba.
Az elhangzottakról Matt Toschlog illetékes győzött meg minket, és ugyan a DirectX 11 technológiát nem sikerült beletenni a játékba, egyelőre ez még talán felesleges is, a 9-es és a 10-es DirectX mindenképpen benne lesz. Utóbbiról Toschlog egyébiránt megjegyezte, hogy a 10-es DirectX-el több helyen könnyebb is volt dolgozni, mint elődjével, viszont állítása szerint nincs sok különbség a két verzió között, csupán annyi, hogy a DX 10 több lehetőséget kínál, illetve több, valamint szebb effekt megjelenítésére képes.
Ha ők mondják, akkor mi illedelmesen elhisszük nekik, és természetesen várjuk a kész végeredményt, valamint egy olyan gameplay videót, ahol összehasonlítják nekünk a PC-s és konzolos verziókat.