Korábban ez év vége került szóba, ez mostanáig nem változott, vagyis valamikor október és december környékén érdemes számolni vele, ami másnyelven annyit tesz, harmadik üzleti negyedév. A Prodigy alcímmel ellátott Prince Of Persia sokmindenben változik majd.
Elsőként máris megnevezhető a grafikai stílus, hiszen a korábbi részektől eltérően az új epizód egyfajta cel shading technológiával megrajzolt küllemet ölt magára, ezáltal költőibb és művészibb hatást árasztva magából. Ez üdvözlendő, a változatosság gyönyörködtet. A stílust nem kedvelők most alaposan káromkodják ki magukat és ha végztek a szitkok önfeledt szórásával, akkor haladjunk is tovább.
A játékot a Sands Of Time, vagyis a modern epizódok első részének fejlesztőcsapata fogja összekalapálni, bár semminemű kapcsolat sem lesz fellelhető ezen korábbi felvonás és a Prodigy között. Többen az Okami és a Shadow Of The Colossus összeházasítását vélik felfedezni bene, mert a grafika és a világ gyógyításának metódusa az előbbire, míg a főnökök likvidálása pedig utóbbira hajaz, állítják egyes, meg nem erősített források. Meglátjuk a végeredményt, a legújabb UbiSoft-os jelentések szerint még idén. Várjuk ám, az nem vitás!
A május 28.-29.-én, Párizsban rendezendő UbiDays-en bizonyára aktív jelenléttel fogja magát promotálni, ahol majd bővebben is informálódhatunk, legalábbis ez az A tervünk, egyelőre nincs B.