Ezt a játékot már 2005-ben bejelentették, tehát már minimum 3 éve ügyködik rajta a kijevi központú Deep Shadows gárdája, akik előző terméke a Boiling Point: Road to Hell volt. A Boiling Point eléggé közepesre sikeredett, így a játékipar kis híján nyíltan kiröhögte az ukrán srácokat, amikor vázolták a Precursorsról való elképzeléseiket. Az előzetes tervekben egy olyan galaxis megteremtése szerepelt, amelyet szabadon bejárhatunk az általunk irányított űrhajóval, bármelyik bolygóra leszállhatunk, felderíthetjük, és interakcióba kerülhetünk az ezeken élő lényekkel.
Tehát egy FPS, RPG és űrszimulátor keverék megalkotását tűzték ki célul maguk elé. Három olyan kategóriát akartak egy játékban megvalósítani, amelyek külön-külön is éppen elég kihívást rejtenek magukban. És akkor még a látványvilágról és hangokról nem is beszéltünk.
A kemény munka azonban úgy tűnik elérte célját, hiszen az utóbbi időben a sajtóhoz eljuttatott anyagok - köztük a lentebb szemrevételezhető trailer - mind azt mutatják, hogy sikerült valóra váltani az álmokat. A Precursors határozottan jól fest, akár a sivatagos bolygón való kocsikázást, akár az organikus idegen fegyverekkel való akciót, akár az űrharcokat tekintjük.
A végső ítéletet azonban csak a teljes változat kipróbálása után hozhatjuk meg, amelyre még idén lehetőségünk lesz, feltéve, ha rendelkezünk PC-vel, avagy X360-al.
#tv#