Úgy gondolja ugyanis, hogy a közönség semmilyen formában nem azonosítja a virtuális valósággal az Xboxot, hiszen sosem volt közük semmiféle VR produktumhoz, és nem is terveznek a közeljövőben VR headsetet kiadni. Phil Spencer továbbment, miszerint senki nem értékesít a piacon több millió VR-eszközt.
Továbbá arra reagálnak, amire igény van a közönség szerint, és nemigen látják, hogy a felvevőbázisuk részéről lenne késztetés az iránt, hogy VR-ozzanak Xboxon, úgyhogy nem kívánnak élni ezzel az opcióval az Xbox Scarlett esetében.
Később erre Shuhei Yoshida, a PlayStation egyik első embere egy tweetben reagált, némileg gúnyos hangnemben, miszerint néha ők olyan projekteken dolgoznak keményen, amit nem kérlek a közönség, ezzel is jelezve, hogy az új dolgokkal próbálkozni kell folyamatosan.
?´-`?.?oO?we oftentimes work hard to make things that no customers are asking for them?
— Shuhei Yoshida (@yosp) November 26, 2019