Szövetséget kötött a Coca Colával, aminek az eredménye példamutató és követendő példa egyben. A lényege annyi, hogy venned kell egy üveg akciós Coca Colát és a rajta megtalált 12 jegyű kódot be kell gépelned az ismert üdítő ital honlapján, majd töltheted is a demót teljesen ingyen. Egyetlen kis gond van ezzel az egésszel. Hogy Magyarországon ez a szolgáltatás nem elérhető, csak Nagy-Britanniában.
Hogy előre leszögezzem, egyenlőre még nem tudunk hivatalos demó megjelenéséről! Ha lesz is, akkor vagy a játék megjelenése előtt közvetlenül vagy csak utána. De álljunk meg még egy szó erejéig ennél az akciónál. Miért is jó ez az egész? Régen szinte mindegyik játékhoz kijött egy előzetes anyag, ez akkoriban természetes volt. Legalább is egy időben. Aztán ez a hagyomány szépen lassan elmúlt, mivel a demó készítése hihetetlen összegeket emészt még fel pluszban. Persze amíg nem volt kalózkodás nem volt baj annyira, de ma már igen. Ellenben az üdítő megvásárlásával a demonstrációs anyagért is kap pénzt a kiadó így nincsen már a játék kasszája megjelenés előtt mínuszban.
Mindenképpen követendő példa, hiszen így jól jár mindkét cég és valószínűnek tartom, hogy az akció nagyon sikeres lesz. Erősen kétlem viszont, hogy kis hazánk is beállna az utolsó pillanatban a sorba, ellenben szinte biztos vagyok benne, hogy a jövőben itthon is találkozni fogunk hasonló megmozdulásokkal. Az Activision kezdi kapiskálni a változást és reméljük, hogy többen követni fogják a példáját.