A kiadók Paul szerint nem folyósítanak elegendő pénzeket a kizárólag számítógépes fejlesztésekre, így nekik is szélesíteniük kellett a platformok palettáját a túlélés érdekében.
"Két-három évvel ezelőtt győződtünk meg arról, hogy PC exkluzív játékok fejlesztésével nem maradhatunk talpon, és amely nem tette lehetővé, hogy céljainkhoz hűen tripla A kategóriás címeken dolgozzunk." - nyilatkozta Paul a leeds-i Eurogamer Expón.
A Splash Damage stúdió vezetőjének elmondása szerint nem tehetnek szert nagyobb kiadói tőkékre, hogy például nagyzenekari műveket és első osztályú szinkronhangokat pakolhassanak egy-egy PC-s játékba, hiszen azok eladásai nem lesznek kielégítőek csak ezen a platformon.
"Amiért nekünk meg kellett lépnünk ezt az átmenetet (multiplatformosítás), elkezdtem konzolos játékokat játszani és már több időt töltök el velük, mint a PC-sekkel..."
A Splash Damage csapata jelenleg a Brink címre hallgató first person shooter-en dolgozik, amely átstrukturált üzletpolitikájuknak köszönhetően PlayStation 3 és Xbox 360 konzolokon is megjelenik majd, 2010 tavaszán.
Paul beszéde sokak számára lehet tanulságos és talán választ adhat arra is, hogy miért jóval kisebb az első rangú játékfelhozatal személyi számítógépeken, mint a konzolokon. A válasz többnyire a kiadókban és a kasszáknál gyengén muzsikáló teljesítményekben rejlik.