A vállalat szóban forgó videokártyája az nVidia nagy teljesítményű GeForce GTX 680-as modelljére építkezik, a boltok polcaira pedig Colorful iGame GTX 680 Silence típusjelzéssel fog megérkezni. Ahogy azt már a neve is mutatja, a vezérlő érdekessége, hogy a megfelelő üzemi hőfokát egy tripla kártyahelyet elfoglaló passzív hűtési megoldás biztosítja.
Az alkalmazott hűtőrendszer mellé a gyártó mellékel még egy kiegészítő hűtőmodult is, aminek használata a rosszul szellőző számítógépházaknál, illetve az órajelek megemelésénél lehet indokolt. A nyomtatott áramkör hosszával megegyező egységek egyenként hét darab hővezető csővel rendelkeznek, az összekapcsolásuk pedig további hat darab nyolc milliméteres hővezető cső bevetésével oldható meg. Az összesen 280 darab alumínium lamellából álló bordázat nem kevesebb mint két négyzetméteres hőleadó felülettel vértezi fel a hűtőrendszert.
A Colorful iGame GTX 680 Silence a 28 nanométeres gyártástechnológiával előállított Kepler GK104-es grafikus feldolgozóval lett szerelve, ami 1536 darab CUDA egységet foglal magában, a 256 bites memóriainterfészen keresztül pedig 2048 MB GDDR5 VRAM-ot képes elérni. A videokártya órajeleiről a cég nem közölt információkat, de egyes források szerint azok megegyeznek az nVidia referenciaértékeivel, vagyis a GPU alapsebességét 1006 MHz-ben határozták meg a mérnökök (1058 MHz-es boost maximum mellett), a fent említett 256 bites GDDR5 memóriarendszer pedig az előírásos 1502 MHz-es valós frekvencián végzi feladatát, ami 6008 MHz-es effektív teljesítményt, illetve 192 GB/s-os memória sávszélességet eredményez.
A különféle kijelzőknek a hátlapi panelen felsorakozó egy Dual-Link DVI, egy HDMI és egy DisplayPort kimenet biztosít csatlakozási lehetőséget, de a nyomtatott áramkörről persze ezúttal sem hiányzik a már jól megszokott nVidia SLI csatolófelület, így igény esetén akár a háromutas grafikus konfiguráció is könnyedén kiépíthető. A vezérlő a működéséhez szükséges plusz energiát két darab nyolctűs PCI Express tápcsatlakozón keresztül nyeri.
Az új gyorsító természetesen rendelkezik teljes körű Shader Modell 5.0, DirectX 11 és OpenGL 4.2 támogatással, amiket az nVidia jól megszokott PhysX, Pure Video HD, CUDA és 3D Vision Surround technológiája egészít ki, de a kínálatban persze képviseltetik magukat a legfrissebb fejlesztésű TXAA élsimítás és Adaptive V-Sync megoldások is. Az új Colorful iGame GTX 680 Silence várható megjelenési idejéről és áráról a vállalat egyelőre sajnos nem közölt semmiféle információt.