Rodrigo Cortes a GamerHubTV-nek adott nyilatkozatában elárulta, hogy a Massive Entertainmentnél már fél évtizede csiszolgatnak az elsőosztályú látványvilágot és hatalmas tervezői szabadságot kínáló grafikai motoron.
Rodrigo Cortes, Massive Entertainment művészeti igazgató elmondása szerint a
Snowdrop Engine úgy lett kialakítva, hogy általa egy kis csapat is nagyot alkothasson.
Nagyon korán elkezdtünk dolgozni ezen a motoron, körülbelül öt éve már ennek, és a kezdetek óta azon spekuláltunk, hogy mit tartogat a következő generáció - milyen kihívásokra és korlátokra kell számítanunk. Svédországban vagyunk, itt úgy kell dolgoznunk, hogy egyszerűen nincs elég munkaerő az olyan szintű játékok megalkotásához, amit készíteni akarunk. Egy AAA címet szerettünk volna letenni az asztalra, ami versenybe szállhat az ipar nagyágyúival, mindezt úgy, hogy a Massive (Entertainment) egy ésszerű keretek között működő stúdió.
A fejlesztés a kezdetektől fogva ezeken a korlátokon alapult: hogyan fogunk megbirkózni a next-gen technológiával, hogyan készítünk tripla-A produktumot? A megoldás egy új engine elkészítése volt, amit nagyon korán összekapcsoltunk a
The Divisionnel.
Yves Guillemot, Ubisoft vezérigazgató szerint a
The Division 2014 végén érkezhet, akár pont a karácsonyfa alá.
#tv#