Óriási forgalmat bonyolít le két népszerű szolgáltatásával az Apple

2014. március 02.
1.8261
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
petike737 profilja, adatai
petike737
Az Apple korunk egyik legismertebb vállalata, melyet nem csupán különleges kínálatának, hanem rendkívül népszerű szolgáltatásainak is köszönhet a kaliforniai óriás, melyeket a világ minden táján használnak.

Az igen régóta sikeresen működő iTunes mellett az iPhone és iPad készülékek újabb lehetőségekhez juttatták a gyártót, ők pedig meg is ragadták az alkalmat arra, hogy több nagy névvel vegyék fel a harcot az üzenetküldés terén. 2011-ben az iOS 5 egyik új funkciójaként érkezett meg az iMessage, mely az SMS és MMS üzeneteket hivatott helyettesíteni, azóta pedig óriási népszerűségnek örvend az iPad táblagépeken és OSX-et futtató gépeken is elérhető szolgáltatás.

A sikerességét mi sem mutatja jobban, mint a nagyjából 40 milliárdos napi forgalom, ami közel áll a WhatsApp-hoz, ami 50 milliárd körüli forgalmat generál naponta. A másik népszerű szolgáltatás a FaceTime névre hallgat, mely a Skype és Hangouts konkurense. A videótelefonálást segítő alkalmazást nagyjából 15-20 millióan használják naponta.
4 hozzászólás

csirkee

11 éve, 1 napja

És a BBM??? Az mekkora forgalmat generál?

Szerintem elég sokat.

válasz erre

totyak

11 éve, 1 napja

Ezek nem semmi számok. Almának nem lehet oka a panaszra.

válasz erre

Vendég

11 éve, 1 napja

Hát ez alá kell vas az biztos.meglepett smiley

válasz erre

Bvektor

11 éve, 1 napja

Tényleg elég szép számok, főleg úgy, hogy még ha sok is van belőlük, de csak az almás termékeken vannak.

válasz erre
 

kapcsolódó hírek, cikkek

Nincsenek kapcsolódó cikkek.

 
legutóbbi hozzászólások
 
Maniac profiljamarco profilja