Közben azonban a közösség, a rajongók is működtek, és az egyik legjobb visszajelző felületük alighanem a YouTube-on volt, ahol a Call of Duty: Infinity Warfare-nál igazi gyűlöletkampány indult el.
Miközben ugyanis a videót több mint 10 millióan látták már, elképesztő mennyiségű negatív kommentet és visszajelzést kapott, ezáltal míg jelenleg több mint 212 ezer ember adott rá pozitív értékelést, addig több mint 560 ezren a negatívra nyomtak a videó alatt.
Egy pár órával ezelőtti állás...
Hogy mit mondd erre az Activision? Eric Hirshberg igyekezett valami okosat mondani a témában, de nem igazán sikerült neki, így arról beszélt, hogy ez a nagy véleménykifejtés szerinte jó dolog, hiszen úgy véli, hogy az emberek így mutatják ki, hogy mennyire fontos nekik a sorozat.
Mi azonban fordítanánk, kedves Hirshberg: az emberek már unják a Call of Duty évenkénti lehúzását, és végre valami olyan nagy újdonságot akarnak, mint amit a Battlefield 1 hozott!