Hiába a dobozos, kézzelfogható termékeket előnyben részesítő rajongók heves tiltakozása, a Steam által kitaposott út egyre biztonságosabbnak, megnyerőbbnek, gazdaságosabbnak mutatkozik. Ennek köszönhető, hogy bár a Valve édesgyermeke még mindig komoly szeletet hasít ki a digitális eladások hatalmas tortájából, egyre több kiadó gondolja azt, hogy meg fogja neki érni egy online boltot nyitnia, ahol csak és kizárólag a saját termékeit fogja árulni. Többek között az Electronic Arts és a Capcom már jó ideje működtet ilyen szolgáltatást, most pedig a Ubisoft is beindította a sajátját.
A tisztesség kedvéért muszáj megjegyeznünk, hogy némi ferdítéssel éltünk, ugyanis a francia kiadó már korábban is üzemeltetett ilyen webshopot, ám nem igazán fordítottak rá nagy figyelmet, így nyilvánvalóan nem is hozott sokat a konyhára. A régit tehát átvariálták, újraszabták, és így született meg a mostani UBIShop, amelyet ezen a linken vehettek közelebbről is szemügyre. Természetesen némi akciót is kitaláltak a nagy esemény örömére, amellyel reményeik szerint sikeresen meg tudják tenni az első lépést a vásárlói réteg megnyerése felé. Ha egy új, teljes árú (ezek sajnos brutálisan drágák, 50 euróba kerülnek) játékot veszünk, akkor ingyen választhatunk mellé egy 10 eurós értékű alkotást. A választék lehetne szélesebb, az árak lehetnének alacsonyabbak, kíváncsian várjuk, mire mennek a franciák az üzletükkel.
(A kép a Splinter Cell: Convictionből van kiragadva.)