Olyan divíziót hozott létre a Microsoft, ami csak felhőalapú játékfejlesztéssel foglalkozik

2022. március 26.
27.6431
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
A Microsoft a felhőalapú játékot üzleti stratégiájának egyik legfontosabb pilléreként tolja, és az Xbox által az utóbbi időben elért sikerek miatt nem meglepő, hogy a vállalat tovább kívánja erősíteni pozícióját.

Ahogy arról a VGC is beszámolt, a Microsoft bejelentette, hogy új részleget hoz létre Xbox Game Studios név alatt, amely kizárólag az Xbox-ra szánt felhő-natív játékfejlesztésre fog koncentrálni.

A részleget Kim Swift vezeti, aki a Valve-nál a Portal és a Left 4 Dead 2 tervezőjeként dolgozott, és tavaly csatlakozott a Microsofthoz az Xbox Cloud Gaming csapatának vezető igazgatójaként.

Ahogy Swift fogalmazott, az Xbox felhő részlege világszínvonalú játékfejlesztő csapatokkal fog együttműködni a felhő-natív játékok fejlesztésében, hogy olyan példátlan élményeket nyújtson a játékosoknak, amelyeket csak a felhőtechnológiával lehet elérni.
5 hozzászólás

Patrik94

2 éve, 2 hónapja és 26 napja

Hát hajrá. Minél több ilyen van én annál boldogabb vagyok. mosolygó smiley

válasz erre

soami

2 éve, 2 hónapja és 26 napja

fighterlaci írta:
Érdekes hogy annyi bukó és kudarc után még mindig próbálkozik ezzel valaki...
Akármennyire is nehéz elfogadni, ez a jövő nyilván a Microsoft mint az egyik legnagyobb tech cég nyilván elsőként akarja ezt a technológiát a legjobban beépíteni a saját rendszerébe, egyébként az Xbox Xcloud, elég jól működik, én próbáltam, és pl van játék ahol a Quality mód meglepően szépen néz ki. Nintendo Switchen és a cloud elég jól fut valamivel ki másabb a játék de pl input laggal szinte nem is találkoztam, szóval ez egyáltalán nem bukott dolog nem véletlenül van mindhárom konzol holdernek felhő alapú szolgáltatása mosolygó smiley.

válasz erre

WickedSick

2 éve, 2 hónapja és 26 napja

fighterlaci írta:
Érdekes hogy annyi bukó és kudarc után még mindig próbálkozik ezzel valaki...
Tévedés. Egyáltalán nem "bukó és kudarc" az, ami eddig történt. A Stadia egy remek streaming szolgáltatás volt, ott az egész mögött meghúzódó üzleti infrastruktúra volt vállalhatatlan. Az xCloud és a PS Now köszöni szépen pazarul működik, a GeForce Now is kiváló. Remélem nem az olyanokra gondolsz "bukó és kudarc" címszó alatt, mint az OnLive vagy a Gaiaki, amk early adopterek voltak. mosolygó smiley Early adoptertől sosem várunk csodát. Ezenfelül: a Gaikai később a PS Now alapja lett, ergo ez is egy sikeres kifutást kapott.

Emellett ajánlom figyelmedbe, hogy arányosan hasonlítsd össze, hogy milyen streaming szolgáltatások fuccsoltak be, mik lettek sikeresek, illetve hogy melyik mögött milyen cég állt. Meglepően pozitív képet fogsz kapni, nem pedig "bukót és kudarcot". kacsintó smiley

válasz erre

fighterlaci

2 éve, 2 hónapja és 26 napja

Érdekes hogy annyi bukó és kudarc után még mindig próbálkozik ezzel valaki...

válasz erre

VaPe

2 éve, 2 hónapja és 26 napja

Na a végén megcsinálják ők amit a Google akart a Stadiával? meglepett smiley

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja