A The Division-játékokat fejlesztő Massive Entertainment két képviselője beszélt az új felvonásról a Ubisoft konferencia után, az online szolgáltatások alelnöke, Stephanie Perotti, és a stúdió vezérigazgatója, David Polfeldt. A páros roppant őszintén nyilatkozott a 2016-os The Division launch élményekről, konkrétan egy igazi rémálomként élték meg a játék startját, hiszen nem számoltak azzal, hogy a játékosok ennyire gyorsan elérnek majd az endgame kontenthez.
Hosszas fejlesztés után kiadták anno a játék első részét, és valóban úgy érezték a fejlesztők, hogy sikerült elérni a kitűzött céljaikat, arra viszont nem számítottak, hogy a játékosszám csökkenni kezd miután elterjedt az információ, hogy bizony nem igazán van tartalom a végéhez közeledvén. Perotti és Polfeldt nyilatkozata alapján az igazi változások ott kezdődtek, amikor elkezdték magát a közösséget is bevonni a fejlesztésbe, például amikor Twitch-en keresztül kérték ki a játékosok véleményét.
Jó látni, hogy tanultak a hibáikból, és ahogy eddig tűnik ezek nem csak üres szavak, ugyanis a tegnapi Ubisoft konferencián tetemes mennyiségű tartalmat jelentettek be, így ezúttal talán nem csak sablonként lesz ráhúzva a folytatásra a "jobb, nagyobb, szebb" címke, hanem az valóban így is lesz.