A Serious Sam 3 esetében például egy csúszás, az eredetileg október közepére várt videojáték megjelenését ugyanis a Croteam csapata novemberre tette. Minderről a stúdió egyik vezető fejlesztője, Alen Ladavac adott ki hivatalos közleményt, aki néhány szóban megpróbálta megmagyarázni, hogy miért is kellett egy hónappal későbbre tenni a premiert.
Alen elmondása szerint nagyon keményen dolgoztak azon, hogy a Serious Sam 3-mal tartani tudják a korábban október 18-ra kitűzött határidőt. Az utóbbi néhány napon azonban rádöbbentek arra, hogy olyan hibákkal és hiányosságokkal rendelkezik a program, amelyek miatt muszáj tovább formálniuk a játékmenetet, kigyomlálni a bugokat és optimalizálni a grafikus motort. Az ébresztőt egyébiránt leginkább a béta tesztekből származó visszajelzések szolgáltatták számukra, így kénytelenek voltak egy hónappal elcsúsztatni a játék debütálását, ami ennek köszönhetően csak november 22-én jelenhet meg.