A GameInformer bizonnyal ezekben a pillanatokban is arra készül, hogy elkápráztasson minket egy kiadós Halo 4 infó-porcióval, míg a távol-kelet mesterei arra készülnek, hogy katanáikat keresztezve közösen üssék a vasat, és amennyiben az Superannuation ösztönei nem csalnak, úgy a Monolith tarsolyában is egy hangzatos cím csörgedez, arról nem is beszélve, hogy az ipar egyik veteránja, John Romero is újfent klaviatúrát ragadott egy friss "MMO-szerű" FPS érdekében...
Ám e-heti hírösszefoglalónkat inkább kezdjük a hierarchikus rend követelményeinek megfelelően: azaz a Halo 4-gyel, amely rövidesen a GameInformer címoldaláról kacsint ránk, mintegy 14 oldalnyi exkluzív információval egyetemben. A szaftos részletekkel megtűzdelt cikkből a szerkesztők szerint mindent megtudunk majd Chief mester negyedik fellépéséről, így például arra a bizonyos multiplayeres sajátosságra is fény derülhet.
A 343 Industries mellett azonban úgy fest, a Slant Six Games is gyónni készül, mégpedig a titokzatos Battlefield 3-ról, amelyről eddig egyetlen hivatalos szót sem ejtettek az illetékesek. Történetesen a feltételezett fejlesztők is inkább az Operation Raccoon City lemezén elrejtett fájlokkal kívánják tudomásunkra hozni szándékukat, ha ugyan valóban erre készülnek - de hisz mi egyéb dolga lehetne Luke-nak egy RE lemezen?
Hozzávetőlegesen ugyanilyen kardinális kérdés az: vajon milyen változtatásokat eszközöl a Mass Effect 3 befejezésén a BioWare? Merthogy az újabban a vehemens reklamációk kereszttüzében sínylődő fejlesztők egy ingyenes DLC-vel, nevezetesen a Mass Effect 3: Extended Cuttal szeretnének kedveskedni elégedetlenkedő fogyasztóiknak, ám a vállalat saját szavaiból ítélve nem adta be a derekát, tehát ha happy endre nem is, de a befejezést megtoldó/kiegészítő jelenetekre igenis számíthatunk.
És míg a BioWare a nyugati közönséggel törekszik kompromisszumot kötni, addig a távol-keleti óriások, a SEGA, a Namco Bandai és a Capcom egy eddig ismeretlen projekt jegyében készülnek szövetségre lépni egymással, ha szimatunk nem csal. És bizony egy ideig nem tehetünk mást, mint hogy spekulálunk: mire készülnek vajon? Egy "Street Fighter x Tekken x Virtua Fighter"-re? Bármi megtörténhet...
Akár még egy Monolith-féle Hobbit videojáték is. Első olvasásra talán merőben légből kapottnak tűnhet a feltételezés, hogy a F.E.A.R. csapat kezei közt formálódna egy Játék a Megyéből, azonban a tény, hogy információink a Superaunnation szuperügynökeitől származnak, valamicskét talán javít a pletyka esélyein. Hisz tudvalevő, hogy nekik nem kenyerük a hazudozás és bár előszeretettel beszélnek rébuszokban, még a feltételezett játék címét is elárulták nekünk...
A hét a Wii U kapcsán is roppant beszédesnek bizonyult: több ízben is összefuthattunk például a novemberi megjelenés kifejezéssel, illetőleg egy felettébb lehangoló szóbeszéddel, jobban mondva szóbeszédekkel, egyenest a GameIndustry-tól. Állítólag a nevük elhallgatását kérő fejlesztők nyilatkoztak a site-nak a Nintendo egekig magasztalt vagy éppen földbe döngölt hardverével kapcsolatban - és az említett "fejlesztők" történetesen ez utóbbi tábort erősítették. Elmondásuk szerint a Wii U "nincs egy súlycsoportban a PS3-mal", már ami a grafikus teljesítményt illeti.
A nem túl bíztató előjelekről az iD Software veteránja, John Romero igyekezett elvonni a figyelmünket, mégpedig egy különleges új FPS-sel, amely a shooterek ismertetőjegyein túl állítólag még MMO-s vonásokkal is dicsekedhet majd, ráadásul minden ízében "egyedi" lesz. Hogy pontosan mit is ért ezek alatt Romero, azt egyelőre nem óhajtotta körvonalazni előttünk, éspedig saját korábbi hibájából eredően, amelyből elmondása szerint "megtanulta a leckét".
Hírösszefoglalónkat pedig zárjuk egy szerény Assassin's Creed 3 összesítővel, a Ubisoft ugyanis ezen a héten sem fukarkodott Connor rivaldafény-adagjaival... Sem pedig Desmondéval, akire Matt Turner nyilatkozata szerint idén a megszokottnál is több feladat, ezzel együtt pedig gameplay hárul majd - ami így látatlanban alaposan megosztja az embereket. A vezető írón azonban szemlátomást ezek után sem lett úrrá a lámpaláz, ugyanis nem sokkal később azt is elárulta, hogy a harmadik részben szerepet kapó vadászatot a Dead Redemption példájából kiindulva szeretnék finomítani. Itt azonban Alex Hutchinson vette át a szót, aki azt ecsetelte nekünk, milyen okoknál fogva is lesz komolyabb Connor karaktere, mint a franchise korábbi főhőseinek.
A hét blogja:
Még friss és forró, úgy egyék: Benny Ray alig néhány órával ezelőtt egy szabatos Doom Resurrection - Pokolba Taszítva bloggal rázott fel minket vasárnap délelőtti bágyadtságból, és ezzel minden további nélkül kivívta magának elismerésünket - ám aminek talán még ennél is jobban fog örülni: a Hét Blogja címet. Ha érdekel, hogyan élte túl Benny Ray a pokol valamennyi próbáját egy iOS készülékkel a hóna alatt, olvasd el a szóban forgó blogot ITT!