Nem tudják hogyan zsebeljenek ki az új Neverwinterben

2010. augusztus 28.
1.7781
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Scal profilja, adatai
Scal
A D&D világán igazán az ezredforduló környékén zajlott.

Baldur's Gate és Icewind Dale után megjött a várva várt új motorra hegesztett Neverwinter Nights és onnantól kezdve a többi világrész el lett feledve. 2006-ban jött a Neverwinter második része. Minden évben érkezett legalább egy hivatalos kiegészítő, nem is beszélve a sok pénzért letölthető tartalomról. Jövőre pedig érkezik a világra a MMOPRPG, a legnagyobb probléma hogy még nem tudják melyik lenne a legjobb a mostanában divatos fizetési módozatok közül.

A Cryptic igazgatója, Jack Emmert elmondta, jelenleg több verzión is gondolkoznak és nem döntöttek egyetlen végleges mellett sem. Elképzelhető, hogy a marad a hagyományos idő alapú számlázás, lehet csak a játékban eltöltött percek után fizetünk majd, vagy maga a játék ingyenes lesz, és a különböző tárgyakért kell majd csengetnünk. Emmert a végén hozzátette, ez nagyban múlik a BioWare teljesítményén is, és MMO szabályok és irányelvek helyett elsősorban az a fontos, hogy nagyszerű játékot készítsenek ami el tudja adni önmagát. A végén viccesen hozzátette, ha még egyszer 75 pontot kap a Metacriticen valamilyen általuk készített játék, azt már nem bírná a szíve.

A játék valamikor jövőre érkezik, és egyelőre inkább valamilyen cooperativ élménynek ígérkezik, semmint amolyan igazi MMO-nak.
nincs még hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja