Nem lesz minden platformon ugyanaz a Middle-Earth: Shadow of Mordor

2014. február 21.
1.4631
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Az IGN magazin munkatársai nemrégiben egy alapos interjút készítettek Michael de Platerrel, avagy a Monolith és a Middle-Earth: Shadow of Mordor dizájnjáért felelős igazgatójával, aki érdekes részleteket osztott meg az alkotásról.

Emberünk szerint ugyanis nem lesz minden platformon ugyanaz a Middle-Earth: Shadow of Mordor, mert értelemszerűen a legjobbat szeretnék kihozni az alkotásból, aminek köszönhetően a next-gen platformokra fókuszálnak.

Michael szerint természetesen igyekeznek hasonlót alkotni, így például a játékmenet, a harc, a lopakodás teljesen megegyezik majd, de a grafika terén már lesznek változások, sőt a Nemesis-rendszer is visszafogásra kerül az előző generációs gépeken.

Erre a direktor szerint azért volt szükség, mert a régi hardverek egyszerűen nem tudják elvégezni azokat a számításokat, amik szükségesek lennének az általuk újdonságként megálmodott szisztémához.
Middle-Earth: Shadow of Mordor dizájnjáért felelős igazgatójával, aki érdekes részleteket osztott meg az alkotásról.'>
2 hozzászólás

totyak

11 éve, 13 napja

Nem is gondoltam, hogy a grafika különbözni fog, mekkora meglepetés mosolygó smiley

válasz erre

PaulMarloW

11 éve, 14 napja

Eddig nem foglalkoztatott a játék, de a nemesis rendszer és az hogy open world lesz az egész megvett kilóra. röhögő smiley

válasz erre
Middle-Earth: Shadow of Mordor
9.999 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljarDAVE profilja