Nem biztos, hogy fut majd 1080p-ben a The Witcher 3: The Wild Hunt konzolokon

2014. augusztus 21.
1.9261
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Voland profilja, adatai
Voland
Egy nem olyan régi jelentésben az látott napvilágot, hogy a The Witcher 3: Wild Hunt nem fog 1080p-s felbontással futni PS4-en és Xbox One-on, a jelentése a CD Projekt Redtől válaszolt Tomasz Tinc, miszerint az optimalizálás még most is folyik.

Tinc azt is elmondta, hogy bár a CD Projekt Rednél megtesznek minden tőlük telhetőt, végleges felbontást még nem határoztak meg.

Semmi sincs kőbe vésve. A csapatunk továbbra is optimista és dolgoznak azért, hogy mindent kipréseljenek a konzolokból. Jól tudom, hogy mindenki arra vár, hogy biztos információt mondjak a végleges felbontásról és fps-ről, de addig nem tudok, amíg az optimalizálás véget nem ér.

Egy gamescomos interjú során már elmondták, hogy full HD-s felbontásra törekednek, de ha választani kell, inkább a 30 fps-t célozzák be, mint az 1080p-s felbontást. Áprilisban olyan hírek is szárnyra kaptak, miszerint PS4-en 900p-t, Xbox One-on 720p-t sikerült elérni, melyet elutasítottak, de azt elismerték, PS4-en talán jobban fog futni.
The Witcher 3: Wild Hunt nem fog 1080p-s felbontással futni PS4-en és Xbox One-on, a jelentése a CD Projekt Redtől válaszolt Tomasz Tinc, miszerint az optimalizálás még most is folyik.'>
8 hozzászólás

Nate

10 éve, 6 hónapja

gokuvsvegita írta:
Ezt a videót megnézve kicsit bámultam, a kiadót pc-n fényesebb a játék, de a e3 adott anyag pedig nagyobb grafikával rendelkezik, jobban mozog a ruházat stb...
Még kikerült egy külön mod is, amellyel az E3-as szintet hozza a játék a PC-n. Ez lenne az.

válasz erre

totyak

10 éve, 6 hónapja

Inkább a 30fps a cél, mint az 1080-as felbontás? Az igazság az, hogy az új trend szerint inkább 60fps + 1080p-nek kellene lennie minden játéknak. Bár én továbbra sem hiszek ebben a 60fps-ben.

válasz erre

gokuvsvegita

10 éve, 6 hónapja és 1 napja

Nate írta:
Picit úgy érzem, hogy a fejlesztők a kelleténél nagyobb elánnál ugrottak az új gépeknek. A specifikációkat elnézve elsőre bizonyára azt hihették, hogy a lélegzetelállító külső mellett könnyedén tudják tartani a 1080p/60fps szintet.
Erre kiváló példa a Watch Dogs. A kezdeti fázisában, a 2012-es E3 bemutatón gyönyörű volt a játék, ám később körvonalazódott, hogy valójában mennyit is bírnak a gépek. Ez a videó remekül mutatja, hogy mekkora grafikai csökkenés történt: IDE JÖN A LINK SZÖVEGE
Gondolom az új Witcher-ben lévő hatalmas bejárható terület és a kevésnek ígért töltési idő eléggé lestrapálja a gépeket, ezért is kénytelenek ilyesfajta kompromisszumokat kötni.
Ezt a videót megnézve kicsit bámultam, a kiadót pc-n fényesebb a játék, de a e3 adott anyag pedig nagyobb grafikával rendelkezik, jobban mozog a ruházat stb...

válasz erre

gokuvsvegita

10 éve, 6 hónapja és 1 napja

rDAVE írta:
Préselik a fenéket. Még az One-t se tudják hatékonyan kihasználni. Xbox SDK is változik és az új DirectX sincs még kint. Sony is fejleszti az SDK-t. CD Projekt Red sem túl sokat fejlesztett eddig konzolra. Motorjuk is saját, fene tudja mennyire engedelmes fajta. röhögő smiley
Lehet nem erőművek, de akkor sem ők fogják kihajtani a lelkét a két konzolnak. PS4-nél majd akkor hiszem el, ha a Naughty Dog mondja, akiknél az ICE Team tanyázik, mert nekik valóban az a feladatuk, hogy a maximumot kihozzák az aktuális PS-ből.
Ps3-nál a god of war készítői és az uncharted csapata valóban megpróbálja kiadni a maxot a gépből. mosolygó smiley

Majd én is ekkor bólogattok, hogy na ezek már új gen-es játékok!
De várom már a god of war 4-et, kérdés hogy lesz-e valamikor. röhögő smiley

válasz erre

Nate

10 éve, 6 hónapja és 1 napja

Picit úgy érzem, hogy a fejlesztők a kelleténél nagyobb elánnál ugrottak az új gépeknek. A specifikációkat elnézve elsőre bizonyára azt hihették, hogy a lélegzetelállító külső mellett könnyedén tudják tartani a 1080p/60fps szintet.
Erre kiváló példa a Watch Dogs. A kezdeti fázisában, a 2012-es E3 bemutatón gyönyörű volt a játék, ám később körvonalazódott, hogy valójában mennyit is bírnak a gépek. Ez a videó remekül mutatja, hogy mekkora grafikai csökkenés történt: IDE JÖN A LINK SZÖVEGE
Gondolom az új Witcher-ben lévő hatalmas bejárható terület és a kevésnek ígért töltési idő eléggé lestrapálja a gépeket, ezért is kénytelenek ilyesfajta kompromisszumokat kötni.

válasz erre

rDAVE

10 éve, 6 hónapja és 1 napja

gokuvsvegita írta:
Ilyen hamar préselik az új konzolokat... Na ez szerintem kissé hülyeség, még a gen elején vagyunk!
Préselik a fenéket. Még az One-t se tudják hatékonyan kihasználni. Xbox SDK is változik és az új DirectX sincs még kint. Sony is fejleszti az SDK-t. CD Projekt Red sem túl sokat fejlesztett eddig konzolra. Motorjuk is saját, fene tudja mennyire engedelmes fajta. röhögő smiley
Lehet nem erőművek, de akkor sem ők fogják kihajtani a lelkét a két konzolnak. PS4-nél majd akkor hiszem el, ha a Naughty Dog mondja, akiknél az ICE Team tanyázik, mert nekik valóban az a feladatuk, hogy a maximumot kihozzák az aktuális PS-ből.

válasz erre

gokuvsvegita

10 éve, 6 hónapja és 1 napja

Ilyen hamar préselik az új konzolokat... Na ez szerintem kissé hülyeség, még a gen elején vagyunk!

válasz erre

kpal

10 éve, 6 hónapja és 1 napja

ha a ps4 se tudja az gaz meglepett smiley

válasz erre
The Witcher 3: Wild Hunt
7.890 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja