Nem bírják el a PC-k az Elite: Dangerous grafikai opcióit

2014. július 21.
2.0781
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Voland profilja, adatai
Voland
A Frontier Developments fő fejlesztője, David Braben azt mondta, a közelgő Elite: Danegerous space simulator olyan grafikai opciókkal is érkezik, amelyeket a mai PC-k egyszerűen nem bírnak el.
 

A space simulator béta tesztje július 29-én indul PC-n, majd Mac-re is megjelenik, valamint Braber szerint PS4 és Xbox One konzolokra is megjelenhet.

Több olyan effektet is megnéztünk, ami gyönyörűen néz ki, de közben lelassítja a képkocka-sebességet. De benne hagyjuk, mert annyira jól néz ki. És ha a mai PC-k nem is tudják elvinni, a holnap PC-i majd el fogják.

- mondta Braben a Eurogamer interjújában. Megemlítette, hogy így a játék a jövőben is kelendő lesz, mert évekkel a kiadása után is jól fog kinézni. Hozzátette, hogy a RollerCoaster Tycoon 3-nak is ez volt a sikere, amiben ő is részt vett.
11 hozzászólás

PaulMarloW

11 éve, 9 hónapja és 27 napja

Mordorer írta:
Tényleg nem... Én úgy tudom, gyakorlatilag ugyanaz a nextgen konzol, mint a PC.
Hát azért annyira nem, míg egy pc alkatrészeit te állítod össze úgy egy konzol esetében már megvannak az adott hardware-ek tulajdonságai (netalán még a gyártóik is) így sokkal könnyebb azokra programozni.Meg ugye ott már csak egy grafikai opció van...amit elbír a doboz. röhögő smiley

válasz erre

rDAVE

11 éve, 10 hónapja

Mordorer:
Ez csak egy újabb "támadási" pont az antikonzolosoktól. röhögő smiley A Cellnél pl az volt a gond, hogy túl bonyolult volt, most itt egy ****ántos és egyszerű AMD-s rendszer, ami az APU-t először használja ki. (Az APU sem annyiból áll, hogy összehegesztették a CPU-t és GPU-t, lesz annak még előnye később)
Nem ez az első x86-os konzol, nem tudom mit kell ezen így fennakadni. Ez mindkét félnek jobb. Könnyebb egyikről a másikra átportolni a játékokat. Ha az AMD Mantle pedig elérné a célját, akkor még könnyebb lenne és a Linux is kapna egy jó API-t (OpenGL sokaknak nem fekszik a nagy kiadók közül). AMD Mantle az AMD kártyákat pedig még jobban kihasználná, mint a DirectX bármit, ráadásul mindkét konzol, Windows és hamarosan a Linux is támogatja.
Tehát az APU maga egy nagy különbség, hiába van PC-n is, de az osztott memória is egy újabb különbség. PS3-on kétszer 256MB elég volt a WD-hez, oké hogy visszafogott beállítások mellett, de öreg GPU lakozik már benne... PC-n meg minimum 4-6GB ram és 1GB VRAM. Most akkor még egy előnye van: Jobban összekapcsolt alkatrészek és valóban kihasznált alkatrészek! Ezért lenne jó egy fejlett AMD Mantle PC-n is vagy valami hasonló...

Jól van, össze-vissza beszélek, abbahagyom. röhögő smiley

válasz erre

Mordorer

11 éve, 10 hónapja

PaulMarloW írta:
Te se nagyon hallottál ezek szerint a konzolok és pc-k közti eltérésektől és hogy egyes fejlesztők miért csak konzolokra készítenek játékot..
Tényleg nem... Én úgy tudom, gyakorlatilag ugyanaz a nextgen konzol, mint a PC.

válasz erre

Tuttu13

11 éve, 10 hónapja

A mantle szóba sem jött? meglepett smiley
Talán AMD-re kéne fejleszteni mantle támogatással és és hopp! + 20FPS mosolygó smiley
A zöldek lassítják a fejlődést -.-'

válasz erre

PaulMarloW

11 éve, 10 hónapja és 1 napja

Mordorer írta:
Ez mennyire hülye szöveg.röhögő smiley

Xbox One viszi, PC nem!!! röhögő smileyröhögő smileyröhögő smiley

Mit szívott az ember?
Te se nagyon hallottál ezek szerint a konzolok és pc-k közti eltérésektől és hogy egyes fejlesztők miért csak konzolokra készítenek játékot..

válasz erre

Mordorer

11 éve, 10 hónapja és 1 napja

Ez mennyire hülye szöveg.röhögő smiley

Xbox One viszi, PC nem!!! röhögő smileyröhögő smileyröhögő smiley

Mit szívott az ember?

válasz erre

NomarCube

11 éve, 10 hónapja és 1 napja

A lényeg az, hogy mire kijön legyen ami elviszi, és akkor tényleg legyen lenyűgöző grafikája. mosolygó smiley

válasz erre

totyak

11 éve, 10 hónapja és 1 napja

Valamilyen gép csak elbírja, mert valamin leprogramozták. Gondolom az egyszerű felhasználóknak elérhető gépek nem bírják. Ilyet meg szerintem felesleges megcsinálni, időt patarolni rá. Miért nem azt csinálják, ami a legszebb és még a mai gépek is tudják.

válasz erre

rDAVE

11 éve, 10 hónapja és 1 napja

Lehet Windows és Directx nélkül elbírná... Veszik el az értékes erő, mert nem engedik a fejlesztőket közvetlenül a hardverhez...

válasz erre

kpal

11 éve, 10 hónapja és 1 napja

akkor nyilván a Ps4 .. nem bírja ott butítva lesz. Amúgy ha ennyire gyenge lenne a mai csúcs vga ,vagy ők túloznak és szándékosan lassul.

válasz erre

WillThaWheel

11 éve, 10 hónapja és 1 napja

Végre valaki nem a tucatnyi eladásra megy, hanem a szépségre, még ha erre várni is kell...

válasz erre
Elite: Dangerous
11.490 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljarDAVE profilja