A vállalat nem mással nyújt követendő példát, mint azzal, hogy alig 4 óra elteltével sikerült összegyűjteniük a Glyph névre keresztelt különleges megoldásukra szánt tőkét, mely nem kevesebb, mint 250 ezer dollár, azóta pedig már a 400 ezret is túllépték.
Elsőre sokaknak juthat eszébe az Oculus Rift vagy a Google Glass és riválisai, azonban az Avegant terméke más megközelítést alkalmaz. Miközben az előbb említett megoldások a virtuális valóság kiterjesztését tűzik ki fő célként, a Glyph inkább egy média-centrikus eszköz, amit mi sem mutat jobban, mint a prémium hangtechnika.
A készülék ugyanis alaphelyzetben egy felsőkategóriás fejhallgató, melynek fejpántjába van elrejtve az igazi kincs. Ez a kincs nem lenne más, mint a "Virtuális retina megjelenítő", mely tulajdonképpen egy több millió tükörből álló megoldás, aminek a végkifejlete az, hogy a képet rögtön a retinánk érzékeli. Hallgathatunk vele egyszerűen csak zenét, nézhetünk filmet, vagy akár játszhatunk is mobilunkon, konzolunkon vagy számítógépünkön.
Az eszközökhöz HDMI vagy HML csatlakozással képes kapcsolódni az eszköz, valamint fontos még megemlíteni, hogy a kompatibilis tartalmaknál a mozgással történő irányítás sem kizárt, melyhez külön fejlesztői eszközöket nyújt a gyártó. A Glyph személyében tehát egy igen különleges eszközt ismerhettünk meg, melyet akár hazánkba is megkaphatunk (december környékén), ha 500 dollárral támogatjuk a projektet, valamint rászámoljuk a plusz 50 dolláros szállítási költséget.