Nagyon egyszerű oka van annak, hogy miért nem lett végül nyílt világú a The Last of Us Part 2

2019. szeptember 29.
6.0681
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
A The Last Of Us Part 2 kapcsán néhányakban felmerült, hogy a Naughty Dog miért nem váltott inkább nyílt világra a lineáris megközelítés helyett, éppen ezért Neil Druckmann direktor elő is rukkolt az evidens válasszal.

Egy interjú során ugyanis elmondta, hogy a feszültséget így sokkal inkább tudják tartani, mintha egy nyílt világú megoldás berkein belül próbálnák ugyanezt, hiszen mondjuk ha az a feladat, hogy menjünk B-pontba és mentsünk meg valakit, akkor a feszültség máris odalesz, ha közben el tudunk menni tíz másik mellékküldetést megcsinálni.

Bár alapvetően nem nyílt világú a játék, de lesznek ahhoz hasonló elemek, mint például a különféle melléktevékenységek, de nagy valószínűséggel ez nem lesz éppenséggel szignifikánsan jelen, inkább olykor-olykor prezentál számunkra ilyen opciót az alkotás.
The Last Of Us Part 2 kapcsán néhányakban felmerült, hogy a Naughty Dog miért nem váltott inkább nyílt világra a lineáris megközelítés helyett, éppen ezért Neil Druckmann direktor elő is rukkolt az evidens válasszal.'>
6 hozzászólás

totyak

4 éve, 10 hónapja és 15 napja

Nem is kell ennek nyitottnak lenni. Bőven elég, hogy van egy utca, vagy egy ház udvara és ott úgy megyek, ahogy tetszik, nem szükséges, hogy megkerülhessem az egész háztömböt. Ez így izgalmas, direkt oda teszik a megfelelő ellenfeleket, ahova kell.

válasz erre

szedmond01

4 éve, 10 hónapja és 16 napja

Hála Istennek!

A t*köm tele van már a sok sandboxos cuccal ahol 4-5 féle küldit kell ismételgetni tizen-huszon órákon keresztül...

válasz erre

WarriorAutobot

4 éve, 10 hónapja és 16 napja

Nem is kell neki!
Szerintem jó lesz ez így is, az első is nagyon adta és abban is voltak ám nagy területek amiket fel lehetett fedezni.

válasz erre

Gólem

4 éve, 10 hónapja és 17 napja

Vagy csak szimplán nem akartak nagy területekkel bíbelődni...

válasz erre

VaPe

4 éve, 10 hónapja és 17 napja

Érdekes magyarázat. Mondjuk ha annyira lesz lineáris mint az előző az nem lesz baj nekem.

válasz erre

Ronalddo

4 éve, 10 hónapja és 17 napja

Elég lett volna csak megcsinálni hogy ne lehessen mellék küldizni amikor benne vagy egy fő küldiben...

válasz erre
The Last Of Us Part 2
17.890 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaManiac profilja