MMA: Az EA új harcművészes játéka

2009. június 04.
3.8131
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
FutuRetrO profilja, adatai
FutuRetrO
Az Electronic Arts Inc.

bejelenti egy vadonatúj harcművészeti játék fejlesztését - a munkálatokat az EA Tiburon végzi Orlandóban, az EA SPORTS égisze alatt. Az EA SPORTS MMA (Mixed Martial Arts) 2010-ben jelenik meg Xbox 360 videojáték és szórakoztató rendszerre, illetve PLAYSTATION 3 számítógépes szórakoztató rendszerre. Az EA SPORTS MMA felhasználói minden idők legvalószerűbb, legintenzívebb kevert harcművészeti élményét tapasztalhatják meg.

A játék még magasabbra helyezi a lécet az online sportjátékok számára is - a játékosok a legjobb harcosok és a legkülönlegesebb harcművészeti stílusok közül válogathatnak a világ minden részéről.

"Az iparágban példa nélküli vizuális elemeket felvonultató és a műfajt újrateremtő játékmenettel rendelkező Fight Night Round 4 megjelenése mellett büszkén jelentem be a harcművészeti termékvonal megjelenését, amelynek első mérföldköve a 2010-ben megjelenő EA SPORTS MMA lesz" - nyilatkozta Peter Moore, az EA SPORTS elnöke. A rajongók nagyon szerették volna, ha az EA SPORTS is belép a ketrecarénába! Az EA SPORTS MMA lehetővé teszi számukra, hogy egy páratlanul valósághű, interaktív játék keretében átélhessék a sportág küzdelmeinek egyedi élményét - a játék tökéletesen adja majd vissza a nyers intenzitást, amely a legdinamikusabban növekvő sportágak egyikévé tette a kevert harcművészeteket. Felkészültünk a küzdelemre!"

Az EA Tiburon stúdió a sportjátékok fejlesztésének területén számos szakmai sikert aratott a múltban, és piacvezető az újítások tekintetében is. 2008 augusztusában az EA Tiburon felkerült a játékipar nyolc legerősebb, legbefolyásosabb stúdióinak, a GamePro Magazine által összeállított listájára. A stúdió legnagyobb sikerei között olyan címek találhatóak, mint a Madden NFL, az NCAA Football és a Tiger Woods PGA TOUR.


MMA: Az EA új harcművészes játéka - 2. kép

1 hozzászólás

Raiden

16 éve, 1 hónapja és 25 napja

Volt szerencsém megkóstolni a stílust,és kíváncsi vagyok hogyan adja vissza a játék,az igazi küzdelem összetettségét(feszítések,belharc).Itt nem lesz elég a "minden gombot mintazállat"..kacsintó smileyröhögő smiley

válasz erre
 
Minden hír, videó és cikk
E3 2009
legutóbbi hozzászólások
 
XTomiX0029 profiljamarco profilja