Kőbe vésve még nincs a dolog, de vizsgálják annak lehetőségét, hogy mindkét megoldást támogassa a kiválónak ígérkező, belső szemszögű akció anyag. Mivel nem egy szokványos alkotás kerekedik a címből, ezért a netes funkciók is várhatóan szolídabbak lesznek.
A szolíd szó alatt azt próbáljuk sugallni, hogy nem egy átlagos, "mindentlőjjszétember" stílusú, behatárolt játék lesz, ezért előreláthatólag a hagyományos multiplayer funkciók sem olyan formában kerülnek tálalásra, mint az az FPS anyagok esetében lenni szokott. Mivel nincsenek konkrét információink, ezért mindez pusztán csak feltételezés. Egyelőre erről nem nyilatkozott O'Brien uraság, a nyár későbbi időszakában térnek vissza a témához, de annyi már bizonyos, hogy a srácok keresik a PlayStation Home és Trophy támogatások implementálásának lehetőségét. Félhomályban tapogatózunk és csak "elejtett", mondatokból tudunk következtetéseket levonni.
Azt egyelőre nem tudni, hogy mi valósul meg a dologból, jelen pillanatban csak reménykedni tudunk, de azt nagyon. A Mirror's Edge egy formabontó FPA játék lesz, amelyben fontos szerepet kapnak az akrobatikus mutatványok, mint például a falon futás, a mászás, és ugrándozás, valamint az ezen mozdulatokból kivitelezhető támadások, mindez belső szemszögből szemlélendő, természetesen. A Mirror's Edge képi világa is unikumnak számít majd, bízunk az anyag sikerében. További információkkal jelentkezünk, amint fejlemények vanak.