Irigykedve tekintünk Japánra, ahol nap, mint nap új, érdekes és humoros kisfilmekkel próbálják a vásárlók figyelmét felhívni arra, hogy mily jó is a hirdető terméke. Magyarország, játékpiac szempontjából az elmaradott térségek közé tartozik, bár a 2008-as év eseményei már bizakodásra adnak okot, hiszen megannyi nagyszerű rendezvényen, sajtótájékoztatón vehettünk részt. Ezek arra engednek következtetni, hogy egyre jobban megéri kishazánkban is komoly anyagi erőket invesztálni egy-egy játék, szoftver, hardver promotálásába.
Talán páran még emlékeznek arra, hogy régebben a Houston street-en volt egy óriási PSP, mely mindig az épp aktuális játékok trailerét játszotta le. Nos, most nálunk is van valami hasonló. Az egyik bevásárlóközpont külső homlokzatára még régebben felszereltek egy elképesztően nagy TV-t. Itt látható két számunkra fontos reklám. Az egyik a GTA IV míg a másik, a Midnight Club.