Tweetjeiben megkérdőjelezett bizonyos tervezési döntéseket, miközben a játék minőségellenőrzését is kérdőre vonta. Nem David Goldfarb volt az egyetlen, aki hangot adott a véleményének, hiszen Jaqub Ajmal, a DICE korábbi producere, aki korábban a Battlefield 5-ig több Battlefield-játékon is dolgozott, szintén megosztotta véleményét a Battlefield 2042-ről.
Emberünk kifejtette csalódottságát a heti küldetések kialakításával kapcsolatban, amelyek a FOMO-érzés (Fear of Missing Out, avagy az attól való félelem, hogy kimarad valamiből a user) kihasználására irányultak, ugyanakkor azt is kifejtette, hogyan lehetne ezt kijavítani.
Was no one in control of quality over there? Who thought this experience honored the BF sandbox experience and took it forward? I?m astonished that there were this many missteps even knowing the obstacles from higher up.
— David Goldfarb #BlackLivesMatter (@locust9) February 8, 2022
For me at least it?s a no brainwr to occupy territory no one else is or can.
— David Goldfarb #BlackLivesMatter (@locust9) February 10, 2022