McNamara elárulja, miért ölelt fel 7 évet az L.A. Noire készítése

2011. december 30.
2.0151
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
A mai napig hajlamosak vagyunk elkerekedő szemekkel tudomásul venni, hogy a Rockstar Games májusban robbant detektíves akciójátéka bizony hozzávetőlegesen 7 évig készült.

Van aki becsmérlőn vonogatja a szemöldökét, ám még többen akadnak, akik elismeréssel teszik fel a kérdés: miért tartott ennyi ideig? Ha mindig is foglalkoztatott titeket ez a talány, akkor szerencsés napotok van, ugyanis maga az időközben feloszlott Team Bondi egykori feje, Brendon McNamara ecseteli nekünk az eleddig homály fedte okot.

Az Official PlayStation Magazin UK kérdőre vonta az L.A. Noire egykori fejlesztőcsapatának trónfosztott urát, Bendan McNamara-t, hogy megtudják, miért húzódott 7 évig a játék fejlesztése - ő pedig hajlandó volt válaszolni.

Először is azért, mert ez egy óriási játék - talán túlságosan is az. A térkép hatalmas, és ez nagy valószínűséggel az én hibám.

Új eljárást kellett kidolgoznunk hozzá. Egy teljesen új stúdió voltunk - teljesen új eszközökkel és technológiával. Olyan eszközeink vannak, amikkel már városokat hozhatsz létre, de nekünk meg kellett csinálunk úgy, hogy működjön is. Mindent, az úthálózatokat ahol az autók közlekednek, minden kábelt, amely automatikusan csatlakoznak valamennyi épülethez...


A fejlesztés korai szakasza azonban elmondása szerint nem állt egyébből, mint a források és alapvető információk összegyűjtéséből:

A technológiánk rendkívül széleskörű volt, a MotionScan eljárást is ideértve. Azt mondanám, az első másfél év - talán kicsivel több is - a kutatásokra ment el. Újságok felkutatása, az emberek Los Angelesbe mentek és az épületekkel kapcsolatos kutatásokat végeztek, fényképeket készítettek, minden forrást összegyűjtöttek... Elég kis stúdió voltunk - úgy 16 emberrel - és minden efféle anyagra szükségünk volt ahhoz, hogy elkezdhessünk építkezni meg ilyenek.


McNamara legutóbb arra világított rá, miért oszlott fel a csapat, amely egyetlen alkotásával azonnal az elismert fejlesztők soraiba pofozta magát.
4 hozzászólás

Vendég

13 éve, 4 hónapja és 12 napja

aki tehetseges volt a bandaban, nem meghalt, nem is lett nyomorek, majd dolgozik mas csapat neve alatt. Ennyi, se tobb se kevesebb.

válasz erre

Vendég

13 éve, 4 hónapja és 12 napja

Hát igen a technológia kifejlesztése elég sok időt vitt el... De am a Heavy Rain hogy lett kész akkor normális idő alatt?meglepett smiley Nem kötözködök, komolyan érdekel.

válasz erre

Vendég

13 éve, 4 hónapja és 13 napja

hu de kemeny az a fogsorröhögő smiley

válasz erre

Vendég

13 éve, 4 hónapja és 13 napja

A lényeg hogy maradandót alkottak. Kár hogy feloszlottakszomorú smiley

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
Kisember001 profiljaManiac profiljamarco profilja