Van aki becsmérlőn vonogatja a szemöldökét, ám még többen akadnak, akik elismeréssel teszik fel a kérdés: miért tartott ennyi ideig? Ha mindig is foglalkoztatott titeket ez a talány, akkor szerencsés napotok van, ugyanis maga az időközben feloszlott Team Bondi egykori feje, Brendon McNamara ecseteli nekünk az eleddig homály fedte okot.
Az Official PlayStation Magazin UK kérdőre vonta az L.A. Noire egykori fejlesztőcsapatának trónfosztott urát, Bendan McNamara-t, hogy megtudják, miért húzódott 7 évig a játék fejlesztése - ő pedig hajlandó volt válaszolni.
Új eljárást kellett kidolgoznunk hozzá. Egy teljesen új stúdió voltunk - teljesen új eszközökkel és technológiával. Olyan eszközeink vannak, amikkel már városokat hozhatsz létre, de nekünk meg kellett csinálunk úgy, hogy működjön is. Mindent, az úthálózatokat ahol az autók közlekednek, minden kábelt, amely automatikusan csatlakoznak valamennyi épülethez...
A fejlesztés korai szakasza azonban elmondása szerint nem állt egyébből, mint a források és alapvető információk összegyűjtéséből: