McGee nem nyugszik, amíg nem lesz új Alice-játék

2013. június 28.
2.4111
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
American McGee, avagy a Spicy Horse vezetője és az Alice-sorozat megálmodója ismét tanúbizonyságot tett arról, hogy aligha létezhet nálánál fanatikusabb fejlesztője a mai színtérnek.
 

Egyik ígéretes futó projektjük, avagy az OZombie Kickstarter-oldalán ugyanis McGee azt írta a rajongóknak, hogy addig garantáltan nem nyugszik meg, amíg nem készülhet el a korábban beharangozott új Alice-játék, így addig fogja nyaggatni az Electronic Arts csapatát, amíg ők be nem adják a derekukat.

McGee szerint jelenleg is párbeszédet folytat az Electronic Arts-szal és addig nem hagyja békén őket, amíg legalább valamiféle köztes megállapodásra nem jutnak, lévén az Alice-jogok továbbra is az EA kezében vannak. Szerintetek sikerül McGee-nek megtörnie a jeget?
9 hozzászólás

totyak

12 éve, 10 hónapja és 14 napja

Az EA sajnos nem arról híres, hogy enged a nyomásnak, meg tudjuk is, hogy McGee-nek nem nagyon van lóvéja saját zsebből fejleszteni, a Kickstarter gyűjtései meg rendre kudarcba fulladnak. Pedig az utolsó Alice nagyon jó volt. Grafikailag gyenge volt, tény, de a játékmenet betegesen jó volt.

válasz erre

Vendég

13 éve, 5 napja

Ti nem tudjátok mi a jó... azért Alice-t így kitalálni hatalmas koponyának kell lenni és mellette még tök betegnek is... azért milyen sztorija van már, és minden apró részletnek mennyi mondanivalója van. Nem szabad ilyeneken átsiklani.

válasz erre

teferenc

13 éve, 6 napja

az igazán kiemelkedő munkákat anno az ID Softwarenél készítette. azért nem mindig az a hajtóerő hogy mindig kimagaslót alkossanak,ha meg szereti csinálni akkor miért ne?röhögő smiley

válasz erre

Vendég

13 éve, 6 napja

Vendég írta:
Hát azért a Madness Returns nem volt rossz...
Persze, jó volt az, de az első résszel olyan magas mércét állított fel, amit a második rész meg se közelített. Úgy éreztem, hogy a végigjátszás során alig fejlődött a játékmenet, az elejétől a végéig gyakorlatilag ugyanazok a képességek, és ugyanazok a fegyverek voltak, az az egy-két jó ötlet meg kevés volt, hogy változatosabbá tegye a 8-10 órás kampányt.

válasz erre

Vendég

13 éve, 6 napja

Hát azért a Madness Returns nem volt rossz...

válasz erre

marco

13 éve, 6 napja

Próbálkozott azért, producerkedett itt-ott, de tényleg semmi kiemelkedőben nem volt benne.

válasz erre

Vendég

13 éve, 6 napja

Vendég írta:
Háhááááá és tényleg!röhögő smiley
Hát nem? Ennyi idő alatt készíthetett volna hasonló jellegű új címeket, mint amivel most kampányol Kickstarter-en, illetve 10 év után újra bizonyíthatott volna az Alice második részével, de az a legjobb esetben is csak jó lett, semmiben sem sikerült még csak megközelítenie se az első rész hangulatának. Hogy ez a fejlesztők, esetleg a kiadó hibája, nem tudni.

válasz erre

Vendég

13 éve, 6 napja

Vendég írta:
Nem értem miért ragaszkodik annyira az Alice-hez... illetve mégis. Az első részén kívül nem produkált semmi értékelhetőt az elmúlt tíz évben.
Háhááááá és tényleg!röhögő smiley

válasz erre

Vendég

13 éve, 6 napja

Nem értem miért ragaszkodik annyira az Alice-hez... illetve mégis. Az első részén kívül nem produkált semmi értékelhetőt az elmúlt tíz évben.

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaMonyo profiljadikenil672 profilja