A pályadizájn tekintetében legalább akkora ugrásra számíthatunk, mint anno a The Witcher 2 és a The Witcher 3 között, ráadásul minden egyes missziót háromszor annyi módon tudunk majd megoldani, mint a Geralt harmadik nagy kalandjában. Továbbá az sem utolsó infó, hogy a fejlesztők kézileg tervezték meg több mint ezer NPC napi rutinját, akik tőlünk függetlenül is fogják végezni a teendőiket.
Amit láttunk eddig közelharc-rendszert, az távol fog állni attól, amire a végleges produktumra készülhetünk, ugyanis bőségesen javítanak rajta a premierig. Érdekesség, hogy a Kibertérben lesz lehetőségünk különböző fantasy-szerű lényeket lehozni, akikkel aztán kiirthatunk más hackereket.
A munkafolyamatok kapcsán is jó hírek jöttek, miszerint jelenleg több mint 701 fejlesztő ügyködik a szoftveren, és az otthoni munka elrendelésénél mindenkinek küldtek ki olyan munkaállomást, amin ott figyel a játék.
Ezenfelül roppant büszkék arra, hogy a tavalyi nagy Keanu Reeves megjelenés nem szivárgott ki idő előtt, hovatovább arról is tudomást szereztünk, hogy amint kész vannak a küldetés designerek egy misszióval, nem azonnal a következőn kezdenek dolgozni, hanem egészen a megjelenésig újból és újból újrajátsszák őket, hogy biztosan bugmentesek legyenek.