Másfélszer többet költünk online

2007. december 12.
2.0721
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Hírblock profilja, adatai
Hírblock
Egy-egy online vásárláskor átlagosan 31 000 forintot költenek a vevők a Depo.hu statisztikái szerint, mely mintegy 50 százalékos növekedést jelent az előző évi adatokhoz képest.

Az online piactér szokás szerint összeállította a legnépszerűbb termékek listáját is: idén a fényképek nyomtatására alkalmas printerek és a széles képernyőjű monitorok vitték a prímet. Egyre többen és többet vásárolnak karácsony előtt az online piactereken a 150 kereskedő kínálatát az interneten elérhetővé tévő Depo.hu statisztikái szerint.

Már a korábbi években is megfigyelhető volt, hogy decemberben ugrásszerűen, 30-40 százalékkal növekszik a látogatói szám egy átlagos hónaphoz képest, míg az egy látogatóra jutó termékeladás csaknem felével nő.

A statisztikákból azonban az is kitűnik, hogy egy-egy online vásárláskor évről évre többet ? jóval az infláció mértéke felett növekvő arányban ? költenek a látogatók: míg egy évvel ezelőtt átlagosan nettó 20 700 forint értékű termék került a kosárba, mára ez az összeg csaknem másfélszeresére nőtt (31 000 forint).

Széles képernyőjű monitorok az élen
A Depo.hu a korábbi évekhez hasonlóan összeállította a legnépszerűbb termékek listáját is. ?Idén kissé háttérbe szorult a digitális fényképezőgépek iránti érdeklődés, megnőtt viszont a kereslet a fényképek nyomtatására alkalmas tintasugaras printerek iránt. De szintén népszerűek a PDA-val integrált GPS vevők? - emelte ki Szabari László, a Hírek Média Depo.hu üzletágának vezetője.

Változás történ a monitorok iránti keresletben is: amellett, hogy az egyre nagyobb, 19, 20, sőt 22 colos készülékeket vásárolnának a legtöbben, a top10-ben négy 16:9-es, széles képernyőjű monitor található.
nincs még hozzászólás

 
legutóbbi hozzászólások
 
iPet profiljamarco profilja