Vitathatatlanul a Ubisoft Montepellier stúdió játéka volt az egyik olyan cím, amely ZombiU' target='_blank' rel='nofollow'>bejelentésével a legtöbb figyelmet magára vonta; a nem sokkal később felbukkant ZombiU_trailer_alapjan_a_wii_u_gamepad_lesz_a_legidealisabb_fegyver_a_zombiapokalipszis_idejen' target='_blank' rel='nofollow'>trailer láttán pedig nyomban megbizonyosodtunk arról, hogy a ZombiU-n bizony jó lesz rajta tartanunk a fél szemünket.
A parádés videó ígéretes Wii U-exkluzív feature-öket szemléltetett, amelyek láthatóan elengedhetetlenek a sajátos játékélmény érdekében - és éppen ez az, ami miatt a Ubisoft kétségek közt őrlődik. Tony Key, a vállalat marketinges részlegének senior alelnöke az IGN-nek adott interjúban kifejtette, hogy a ZombiU "lényegében egy remek Wii U játéknak lett tervezve", ilyen minőségében pedig megnehezíti a multiplatformmá avanzsálást, hiszen "temérdek olyan dolgon kéne változtatni rajta, ami pazarrá teszi a játékot".
Vajon milyen címet kapnának a más-más platformra szánt testvérei? ZombiStation? ZombiBOX?