A cég egyik szószólója, Mark Rein szerint azonban a játékosok félreismerték a csapatot, ők ugyanis nem lettek kizárólag konzolpártiak, továbbra is aktívan részt vesznek a PC-s játékbizniszben.
Mark meg is indokolta állítását, amit egyértelműen a nemrégiben megjelentetett ingyenes Unreal Development Kit-re, valamint a multiplatform címként PC-re is érkező Bulletstorm-ra alapozott, őket hívta tehát védvonalba, amikor a PC-s játékok mellőzésével kapcsolatban próbálta kivágni magát. Ez természetesen mind szép és jó, azt a tényt azonban nem képes feledtetni velünk, hogy vajon a Gears of War 2 miért nem jött PC-re? Rein úr szerint ugyanis a GoW tipikusan konzolos cím, de akkor az első rész vajon nem volt az? Túl sok kérdés maradt válasz nélkül ahhoz, hogy maradéktalanul elhiggyük, az Epic Games nem fordított hátat a gyökereinek, és még mindig tiszta szívvel hegeszti a PC-s programokat. Ha így lenne, a Gears of War trilógia sem lenne tabu!