Az Electronic Arts annak érdekében, hogy javítsa a játékpiacon való megítélését és reputációját a Starbucks egyik korábbi marketing igazgatóját, Chris Bruzzót nevezte ki a marketing osztály élére, jelentette be a cég vezérigazgatója.
Andrew Wilson szerint Bruzzo képes arra, hogy az EA marketing és kommunikációs törekvéseit megerősítse minden platformon, segítségével az EA olyan cég lehet, amely
elsősorban a játékosok igényeit fogja nézni.
Az EA az egész világ számára készít játékokat egyre több platformra. A kutatási osztállyal karöltve és Chris segítségével személyes játékélményeket fogunk létrehozni. Chris nagyon jól illeszkedik a csapatba: egy újító, kész együttműködni, és egy igazi gamer.
Wilson a bejelentésben ehhez hasonló ódákat zeng Bruzzóról, aki
a Starbucks előtt az Amazonnál dolgozott. Valóban kérdéses, hogyan tudja a játékosok által egyik legjobban utált cég hírnevét megjavítani.