Marketinges nagyágyúval javítana az EA játékpiaci megítélésén

2014. szeptember 03.
1.6691
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Voland profilja, adatai
Voland
Az Electronic Arts annak érdekében, hogy javítsa a játékpiacon való megítélését és reputációját a Starbucks egyik korábbi marketing igazgatóját, Chris Bruzzót nevezte ki a marketing osztály élére, jelentette be a cég vezérigazgatója.

Andrew Wilson szerint Bruzzo képes arra, hogy az EA marketing és kommunikációs törekvéseit megerősítse minden platformon, segítségével az EA olyan cég lehet, amely elsősorban a játékosok igényeit fogja nézni.

Az EA az egész világ számára készít játékokat egyre több platformra. A kutatási osztállyal karöltve és Chris segítségével személyes játékélményeket fogunk létrehozni. Chris nagyon jól illeszkedik a csapatba: egy újító, kész együttműködni, és egy igazi gamer.

Wilson a bejelentésben ehhez hasonló ódákat zeng Bruzzóról, aki a Starbucks előtt az Amazonnál dolgozott. Valóban kérdéses, hogyan tudja a játékosok által egyik legjobban utált cég hírnevét megjavítani.
9 hozzászólás

mnorbi

10 éve, 5 hónapja és 14 napja

Az EA most nagyon teper, van is miért! röhögő smiley

válasz erre

Bvektor

10 éve, 5 hónapja és 14 napja

Kíváncsi leszek mi sül ki belőle. Egyenlőre lassan én is kezdek kicsit bedőlni a marketingjüknek. A GameTime nagyon elnyerte a tetszésem, főleg pár apróbb részletével ami miatt nagyon utáltam ennek a Steames változatát. Mindenesetre hajrá! (A képen az a szlogen sajnos nagyon találó az eddigiekre röhögő smiley)

válasz erre

1000feri

10 éve, 5 hónapja és 14 napja

Mitől nagyágyú??...mert igazgató volt??

válasz erre

totyak

10 éve, 5 hónapja és 14 napja

Eléggé más területről érkezik, bár, ha az Amazonnál is volt, akkor nem hiszem, hogy ismeretlen lesz neki a terület.

válasz erre

Ravor

10 éve, 5 hónapja és 14 napja

Kellett nekik a jó marketinges, hogy a hülyeségeik ne keltsenek akkora ellenszenvetröhögő smiley

válasz erre

ENCELADUS

10 éve, 5 hónapja és 15 napja

Majd meglátjuk mi sül ki belőle

válasz erre

ENCELADUS

10 éve, 5 hónapja és 15 napja

Majd meglátjuk mi sül ki belőle

válasz erre

kpal

10 éve, 5 hónapja és 15 napja

mar évek ota elszurtak , meg se hallottákk az játékos igényeket .

válasz erre

Neurotic

10 éve, 5 hónapja és 15 napja

Annyira vicces ez mikor az ember azt hallja, hogy ennyit meg annyit költenek kiadók marketingre. Meg most felvesznek egy embert és akkor a jövőben a "elsősorban a játékosok igényeit fogja nézni". Hát eddig mit csináltak? röhögő smiley Pedig a játékosok igényének kielégítése nem ellensége a pénzszerzésnek. Sőt. Nyilván ha valami jó és sok embernek tetszik többen megveszik és dől a lé. Ha jó ár érték aránnyal dobnak piacra játékokat az a legjobb marketing.

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
Gargameth profiljamarco profilja