Többen is bojkottálni próbálták a Sony masinájának polcokra kerülését, kevés sikerrel. A kérdés inkább az, hogy a gépnek mekkora sikere volt az első hét folyamán. A Sony európai szárnyának jelentései szerint nagyjából 100%-kal ugrott meg a PlayStation Portable iránt mutatott kereslet a digitális zsebmasina piacra kerülése óta eltelt pár napban.
Ennek erősen ellentmond az a tény, hogy a nagyobb brit áruházak máris akciózzák kifelé készleteiket. Az Amazon, a Play, GAME és a HMV is tompított, kétszáz angol Fontos áron dobálja a vevők után a PSPgo-t, az eredeti, 225 Fontos eladási ár helyett. Mi okuk lenne ilyen korán ennyivel lejjebb tolni az árakat, ha az igények relatív nagyok? Nyilvánvaló, hogy a Sony nem jó felé nyitott, többek szerint sincs még felkészülve a világ egy kizárólag digitális tartalmakra szánt masina sikeres fogadására, főként akkor nem, ha az a gép eleve irreálisan magas áron kerül forgalomba. Pontos számok továbbra sincsenek, de a korai diszkontosítás mögött valami bizonyára kellemetlen szagot áraszt, vagy bűzlik, ha úgy tetszik.