Közben kiderült, hogy a kártékony üzenet valójában messze nem is olyan káros, mert hardveresen senkinek a gépét nem tette tönkre, sőt mi több, közben a Sony is jelezte, hogy orvosolták a problémát, így ha frissítünk, majd utána kapjuk meg a káros üzenetet, akkor már nem történik semmi probléma.
Közben a PlayStation brit részlegének Twitteres támogatói oldalán is megjelent egy üzenet, aminek részeként mindenkivel megosztották azt a sufnimódszert, amivel a bekapott kártékony üzenet után újra használatba vehető a gép, ehhez ugyanis lényegében nem kell mást tennünk, mint mobilról törölni az üzenetet, majd csökkentett módban elindítani a konzolt - a bekapcsoló gomb nyomva tartásával -, végül pedig a Rebuild the Database opciót választani, és máris minden működik tovább.
We've since fixed the issue, and it wasn't bricking consoles, just sending them into a crash loop that can be quickly fixed in under 5 minutes. Delete the message on the PS mobile app, go into Safe Mode, use Option 5, console back to normal. ^DB
? Ask PlayStation UK (@AskPS_UK) 2018. október 15.