Valóban történet és látvány hűnek kell lennie egy-egy videojáték alapján készült filmes alkotásnak? Ebben álláspontot foglalni szigorúan saját szájíz szerint lehet és kell. Egy biztos, a tavalyi E3-on bejelentett Lost Planet hollywood-i átültetése nem a játékok történetvezetését fogja lekövetni az ezüstvásznon, viszont előszeretettel kölcsönzi annak bejáratott, milliók által körülrajongott univerzumát.
A Lost Planet megfilmesítése durván kétszázmillió Dollárjába fáj majd a stúdiónak, a mű forgatókönyvét David Hayter, a Metal Gear Solid sorozatból ismert Solid Snake hangjának kölcsönzője vet papírra. A gamescom-on a Lost Planet 2 producere, Jun Takeuchi nyilatkozta a készülő műről a sokak számára talán eleve csalódást okozó tényállást, a mozis produkció nem a játék ívét fogja lekövetni, attól egy eltérő szálon mozgolódik majd, ellenben az univerzumot a Capcom művéből emelik a tervek szerint át.
Ez a hír azok számára kedvez, akik nem feltétlenül ugyanazon cselekményeket szeretnék élőszereplős tálalásban viszontlátni a vásznakon, amelyeket esetleg már átéltek korábban a gépeik előtt, tévékészülékeiken. Külön sztori, azonos világban..., ettől persze még lehet kasszasiker, közönség és kritikus kedvenc, de úgy tűnik, hogy a hitelesség oltárán nem fognak túlzottan sok áldozatot bemutatni a készítők, mint ahogy a Resident Evil játék franchise megfilmesítése közben sem tették azt az illetékes elkövetők.