L.A. Noire: Az első részletek

2010. február 08.
1.5851
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
A múlt hét folyamán egyetlen napon tudhattuk meg, hogy a Rockstar műhelyében formálódó L.A.

Noire egyrészt multiplatform játék lesz, tehát nem csak Playtation 3 konzolokra, hanem Xbox 360-ra is ellátogat, másrészt pedig a márciusi GameInformer kívánja lerántani róla a leplet. Nos, a platformválasztást a múlt pletykái miatt bátran kiegészíthetjük a PC-vel is, bár persze amíg nincs hivatalos bejelentés, csak pletykaként kezeljük, míg a GameInformer tényfeltáró cikkére sem kell egy hónapot várni, a mai napon ugyanis napvilágot láttak belőle az első fontosabb részletek.

Ennek hála megtudhattuk, hogy főhősünk egy Cole Phelps nevű fickó lesz, aki az 1947-es évek Los Angelesének korrupt világában próbál a bűnözés ellen harcolni. A második világháború nyomai nem csak hősünkben, hanem a közhangulatban is élnek még, detektívként pedig az lesz a feladatunk, hogy megoldjunk néhány gyilkossági ügyet, komoly beszélgetéseken, kihallgatásokon és faggatásokon keresztül. A GameInfromer cikke szerint mikor egy bűntett helyszínéhez érünk, nem lesz mindig nyilvánvaló számunkra, hogy mit kellene megvizsgálnunk, tehát nem lesznek kiemelt részletek, így könnyen elreppenhetünk néhány fontos részlet felett, amelyek később a nyomozásban, illetve a sztori alakulásában is fontos hiányosságok, alakító tényezők lehetnek.

Egy bűntény helyszínén tehát szükségünk lesz kiváló nyomozói képességeinkre, de elsősorban szemünkre, hiszen az interaktív környezetben ha például sikerül meglátnunk egy a padlón heverő szemüveget, akkor felvehetjük, és megvizsgálhatjuk azt, majd a keret belsejébe karcolt márkát is leolvashatjuk, amit később akár nyomként, vagy kiindulópontként használhatunk fel a nyomozásban. Ezek a bizonyítékok egyébiránt feljegyzésre kerülnek egy bármikor elővehető jegyzettömbben, amolyan segítségként. A Team Bondi ugyanakkor az L.A. Noire-ban szeretné forradalmasítani a videojátékokban megfigyelhető animációkat is.

Az új technológiájuknak hála ugyanis a mimikák is, egy tulajdonképpeni motion-capture eljárással kerülnek lemintázásra, a színészek minden beszéd, vagy egyéb tevékenység közbeni arcmozdulata, de még a legapróbb szemrángások is rögzítésre kerülnek. Mindehhez rengeteg kamerát használnak fel az illetékesek, és így az ígéretek szerint soha nem látott realizmusban és élményben lesz részünk az átvezető videók és az arcmimika használata közben. A játékban fontos szerepet kap majd a vallatás, a beszélgetés, illetve a kikérdezés, amelyek a Mass Effect-hez hasonlóan interaktívak lesznek, tehát nem csak a soron következő kérdést választhatjuk ki, hanem még azt is, hogy közben milyen hangulatot árasszunk, használjunk-e erőszakot, megvesztegessük-e a gyanúsítottat, megmutassuk-e neki a bizonyítékokat, megvádoljuk-e konkrétan a gyilkossággal, és így tovább. Az L.A. Noire tehát a fentiek alapján egy eddig soha nem látott detektív-szimulátornak készül, amelyben a Team Bondi mindent megtesz azért, hogy a lehető legtöbbet nyújtsa a játékosoknak. Az elhangzottak egyébiránt érdekesek, a kérdés csak az, a gyakorlatban mindez hogyan működik majd, ugyanis az elmondottak szerint egy igazán nehézkes, leginkább a kalandjátékok fejtörőinek komolyságával jellemezhető játékmenet lesz jellemző a programra. Kíváncsian várjuk a továbbiakat!
1 hozzászólás

Ironsoul

10 éve, 8 hónapja és 13 napja

Remélem jó lesz!

válasz erre

 
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

Gargameth profiljaWickedSick profiljaImperator profiljaMarduk profilja