Az InFamous gárdája, avagy a Sucker Punch és a Naughty Dog márpedig éppen ilyen, hiszen nem csak barátságot ápol a két csapat, hanem még segítik is egymás munkáját. Brian Flemming és Chris Zimmerman, avagy a Sucker Punch két főarca most éppen ezért mond köszönetet a - többek között - Uncharted-sorozat fejlesztőinek, akik nem csak inspirálták, hanem hasznos tanácsokkal is ellátták őket az InFamous fejlesztése közben.
A két úr minderről a NowGamer magazinnak adott interjúban számolt be, ahol elmondták, hogy rengeteget segített számukra a Naughty Dog brigádja, elsősorban az InFamous fejlesztésének utolsó három hónapjában, ahol az ő ötletükre a mászás teljes rendszerét újragondolták. A srácok szerint azért jó ez az együttműködés, mert a másik csapat nem akarná becsapni őket, mindig szívből kritizálja munkájukat, és olyan dolgokat is elmondanak, vagy tanácsolnak, amit a hagyományos teszterektől nem tudhatnának meg. Zimmerman elárulta, hogy akkora fejlődést szeretnének felmutatni az InFamous és az InFamous 2 között, mint amekkora előrelépés volt tapasztalható az Uncharted és az Uncharted 2 között. Úgy legyen!