Most az Unseen64-es Liam Robertson egy a napokban lezajlott podcast keretein belül azonban belsős információkat osztott meg a nyilvánossággal a kérdéses zombis cím kapcsán, ebből kifolyólag kiderült, hogy a játék fejlesztése 2013 elején megkezdődött, és a jó ötletek ellenére sem lépett ki soha a pre-produkciós fázisból.
Robertson szerint ő is csak egyetlen képet látott a játékból, ami nagyon hasonlított az első részhez, információi szerint azonban a játékmenet terén komolyabb újdonságokra készültek a fejlesztők, például megpróbáltak egy olyan kooperatív módot megvalósítani benne, amitől megmaradt volna a végeredmény igazi túlélő horrornak.
A kooperatív mód a ZombiU 2-ben is részben lokális lett volna, ezáltal míg az egyik játékos egy Pro Controllerrel, addig a másik a Wii U GamePad segítségével irányított volna, azonban természetesen online formában is elérhetővé kívánták tenni ezt az opciót. Kár, hogy végül mindebből semmi sem lett...