Komoly hibák is maradtak a The Last of Us: Remastered-ben

2014. augusztus 08.
2.1691
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Voland profilja, adatai
Voland
A Last of Us Remastered verziójának megjelenéséről írtunk, mekkora siker volt, főleg Angliában, ahol a Watch Dogs-ot is megfosztotta trónjától, ennek ellenére a játékban vannak hibák, különösen a multiplayer módban.

A Naughty Dog fejlesztői felkészültek az ilyen problémákra, a multiplayer résszel foglalkozó Quentin Cobb is nyilatkozott róluk:

Tudjuk, hogy sok hibát kell kijavítanunk, de bízzatok bennünk, dolgozunk rajtuk. A legtöbb egy új patch-et igényel, amihez hetek kellenek. Több patch-en is dolgozunk, és megpróbállak titeket mindenről értesíteni.

Az egyik ilyen probléma az ún. Agility 2, melynek célja a lépések elhalkítása, hogy az ellenséges játékosok ne halljanak meg, ez viszont nem működik. Cobb szerint ehhez már patch szükséges, egy szimpla frissítés nem elég. A cég tegnap már közzétett egy frissítést, ami néhány apró problémát már orvosol.
Angliában, ahol a Watch Dogs-ot is megfosztotta trónjától, ennek ellenére a játékban vannak hibák, különösen a multiplayer módban.'>
5 hozzászólás

totyak

10 éve, 5 hónapja és 20 napja

rDAVE írta:
Alapoktól kezdeni akkor se kellene, ha PS2-re próbálnák átírni vagy PC-re vagy bármire, de attól még rengeteg új hibát generálhat a cucc. PS3 távolabb áll felépítésben a PS4-től, mint egy Xbox 360-tól, de 360-nál se volt problémamentes a portolás.
Egy része biztos figyelmetlenségből adódik, de minden hibát akkor sem tudnának kiirtani, amíg nem adják ki valamilyen formában a nagyközönségnek.
Szerintem nem fogjuk meggyőzni egymást.

válasz erre

rDAVE

10 éve, 5 hónapja és 20 napja

totyak írta:
Nekem az. Amit már egyszer megcsináltak, azt ne rontsák el. Hiába mondod, hogy teljesen más a két konzol, mert ha tényleg így lenne, akkor az alapoktól újra kellett volna írniuk a játékot és nem lett volna elég kb. 1 év. Meg van nekik a technológia, hogy gyorsan lehessen portolni.
Alapoktól kezdeni akkor se kellene, ha PS2-re próbálnák átírni vagy PC-re vagy bármire, de attól még rengeteg új hibát generálhat a cucc. PS3 távolabb áll felépítésben a PS4-től, mint egy Xbox 360-tól, de 360-nál se volt problémamentes a portolás.
Egy része biztos figyelmetlenségből adódik, de minden hibát akkor sem tudnának kiirtani, amíg nem adják ki valamilyen formában a nagyközönségnek.

válasz erre

totyak

10 éve, 5 hónapja és 20 napja

rDAVE írta:
Teljesen más a PS4, mint a PS3, szóval nem meglepő.
Nekem az. Amit már egyszer megcsináltak, azt ne rontsák el. Hiába mondod, hogy teljesen más a két konzol, mert ha tényleg így lenne, akkor az alapoktól újra kellett volna írniuk a játékot és nem lett volna elég kb. 1 év. Meg van nekik a technológia, hogy gyorsan lehessen portolni.

válasz erre

rDAVE

10 éve, 5 hónapja és 20 napja

totyak írta:
Frankó, hogy egy újrakiadott játékban is tudnak plusz hibákat generálni.
Teljesen más a PS4, mint a PS3, szóval nem meglepő.

válasz erre

totyak

10 éve, 5 hónapja és 20 napja

Frankó, hogy egy újrakiadott játékban is tudnak plusz hibákat generálni.

válasz erre
The Last of Us Remastered
17.990 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
Xelosz profiljamarco profiljaBotyi profiljaKisember001 profilja