Néhány napja adtuk hírül, hogy az Activision kiadásában megjelent
Deadpool váratlanul eltűnt a digitális üzletek kínálatából, azóta persze kiderült, hogy nem egyedi esetről van szó, a kiadónak ugyanis lejárt Marvellel kötött licence szerződése, amely több játékot is érint.
Ennek apropóján nyilatkozott a
Deadpool egyik volt fejlesztője, aki kritikus hangnemben szólalt fel az Activision kiadói praktikái ellen. A Polycount oldalán megjelent bejegyzést valószínűleg az azóta csődbe ment High Moon Studios egyik grafikusa, Wesley Griffith írta, aki a kiadó hozzáállását és módszereit vázolta az olvasók számára.
Átéltünk jó pár kemény napot a
Deadpool fejlesztése alatt. Az Activision folyamatosan pénz vont el a projekttől, emellett szinte betarthatatlan határidőket szabott. Állandóan túlóráztunk, miközben folyton pénzt vontak el a csapattól, nevetséges. Aztán a fejlesztés kellős közepén azt mondta az egyik felső vezető, hogy igazából nem is célzunk meg 65%-nál magasabb pontszámot.
A forrás állítása szerint ezen praktikák mindennapiak a videojáték-iparban, ahol a fejlesztők túlórázásának egyetlen jutalma az, hogy egy jobb játékot készítenek, mert úgy érzik ezzel tartoznak a rajongók felé.
Deadpool váratlanul eltűnt a digitális üzletek kínálatából, azóta persze kiderült, hogy nem egyedi esetről van szó, a kiadónak ugyanis lejárt Marvellel kötött licence szerződése, amely több játékot is érint.'>