PCXBOX360PS3WiiUVita3DS
Tápegységek 1. rész - CM Storm Blog
Olvastad már?

Kis híján egy komótosabb tempójú Isaac Clarke lett a Dead Space főhőse

Cpt_Nihil2012. május 03.PC, PlayStation 3, XBOX360
1.074 olvasás / most 1 felhasználó olvassa2 hozzászólás
Visceral Games, Dead Space, Isaac Clarke, fejlesztés, gyorsaság, főhős
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Az ember nem is hinné mekkora hatást gyakorolhatnak egy játék egészére az olyan egyszerűnek tűnő döntések is, mint amilyen mondjuk egy játékbeli hős sebessége - a Visceral Games a saját bőrén tanulta meg ezt a leckét.
Kis híján egy komótosabb tempójú Isaac Clarke lett a Dead Space főhőse

A méltán elismert Dead Space már jócskán a megjelenés határán táncolt, amikor a tesztelőktől különös, egyben elborzasztó visszajelzéseket kaptak a játék fejlesztői. Mondhatni lapzárta után közölték velük, hogy a főhős, alias Isaac Clarke... nos, nem éppen tör egy Forma 1-es paripa babérjaira.

A BeefJacknek adott interjújában Ian Milham így fogalmazott:

Hat hónappal a Dead Space megjelenése előtt végrehajtottunk néhány összpontosító tesztelést, és rájöttünk, hogy a fő karakter egyszerűen túl lassú. Mi azt hittük, ez még izgalmasabbá teszi a játékot, de az embereket ez zavarta.

Hmm, ez nem hangzik olyan vészesen... Milham bizonyára felkészült a tamáskodó olvasókra, ezért is kísérelte meg szavakba önteni, mennyi probléma fakadhat egy ilyen jellegű "apró" módosításból:

Közel mindegyik döntésedet befolyásolja a karaktered sebessége. A helyiségek méretét, hogy milyen fürgék az ellenségek, a memóriakezelést, zenét... mindet meg kellett változtatnunk, hogy gyorsabbá tehessük.

Így már talán el tudjátok képzelni azt a páni félelmet, ami úrrá lehetett az EA-n és a Visceralon - elvégre majdhogynem az egész játékot át kellett gyúrniuk. Milham nem kertel: szerinte az egész Dead Space sikere ezen a lépésen múlt.

Ha nem változtatjuk meg [a sebességét] kétlem, hogy a franchise úgy sül el, ahogy.
Kedvencek közé
2 hozzászóláskövesd rss-ben!

                   

Engem nem zavart volna ha lassabb!

#2 • 2 éve, 1 hónapja és 15 napja

Pedig a lassúság benne, nagyobb para. Nem tudod lerázni az ellenfeleket, elöbb utóbb likvidálni kell öket. Csak akkor gáz, ha sokan akarnak egyszerre belöle egy darabot emlékbe. De jól lehetett benne taktikázni, sebességtöl függetlenül is.

#1 • 2 éve, 1 hónapja és 15 napja

Kapcsolódó játék

Legfrissebb blogokÍrj blogot most!

Papercraft, avagy másik Gokuzolika1994 • over#Dragon Ball éra lezárásaként jöjjön még egy Goku makett, bár szerintem közel sem...

League of Legends Hősök:CassiopeiaDr.Benzin • Cassiopeia a következő hős... Képességek: [Passzív] Deadly Cadence: Egy képesség...

League of Legends Hősök:CaitlynDr.Benzin • Következzék Caitlyn... Képességek: [Passzív] Headshot: Caitlyn minden 8. auto attack-ja...

Papercraft, a kicsiből lesz a nagyzolika1994 • over#Életkorra kicsi, nagyságra pedig méretes makett következik.#kover_vege# Még ugyebár...

A Narancslé nem egészségesYanez • Talán sokan nem tudják még, de a narancslé nem olyan egészséges dolog, mint azt hinnék,...

Fórum

Az utolsó 6 hozzászólás:

smohai profiljaLaunch traileren a Hitman GOsmohai • 1 órája és 4 perce

Yanez profiljaPapercraft, avagy másik GokuYanez • 8 órája és 38 perce

kylx profiljaBungie: már majdnem kész a Destinykylx • 9 órája és 19 perce

marco profiljaPapercraft, avagy másik Gokumarco • 10 órája és 4 perce

csirkee profiljaHárom új MeMo Pad táblagép érkezhet az ASUS műhelyébőlcsirkee • 10 órája és 13 perce

Yanez profiljaTranszcendensYanez • 10 órája és 44 perce

Klikk ide az utolsó 20 hozzászóláshoz!

Közösségi oldalak

Szavazás

Szoktál MMO-zni?

  •  Rendszeresen, többel is
  •  Egy-két félével maximum (kommentben írom)
  •  Csak és kizárólag a... (kommentben írom)
  •  Nagyon ritkán
  •  Soha nem MMO-zom

Összes szavazat378
Összes hozzászólás10

Chat kikapcs
marco profiljapetike737 profiljasekai profiljarDAVE profiljaharviktor profiljazolika1994 profiljafantis6 profiljaadamson profilja