PCPS4XBOX ONEPS3X360WiiU

Kis híján egy komótosabb tempójú Isaac Clarke lett a Dead Space főhőse

Cpt_Nihil2012. május 03.PC, PlayStation 3, XBOX360
1.142 olvasás / most 1 felhasználó olvassa2 hozzászólás
Visceral Games, Dead Space, Isaac Clarke, fejlesztés, gyorsaság, főhős
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Az ember nem is hinné mekkora hatást gyakorolhatnak egy játék egészére az olyan egyszerűnek tűnő döntések is, mint amilyen mondjuk egy játékbeli hős sebessége - a Visceral Games a saját bőrén tanulta meg ezt a leckét.
Kis híján egy komótosabb tempójú Isaac Clarke lett a Dead Space főhőse

A méltán elismert Dead Space már jócskán a megjelenés határán táncolt, amikor a tesztelőktől különös, egyben elborzasztó visszajelzéseket kaptak a játék fejlesztői. Mondhatni lapzárta után közölték velük, hogy a főhős, alias Isaac Clarke... nos, nem éppen tör egy Forma 1-es paripa babérjaira.

A BeefJacknek adott interjújában Ian Milham így fogalmazott:

Hat hónappal a Dead Space megjelenése előtt végrehajtottunk néhány összpontosító tesztelést, és rájöttünk, hogy a fő karakter egyszerűen túl lassú. Mi azt hittük, ez még izgalmasabbá teszi a játékot, de az embereket ez zavarta.

Hmm, ez nem hangzik olyan vészesen... Milham bizonyára felkészült a tamáskodó olvasókra, ezért is kísérelte meg szavakba önteni, mennyi probléma fakadhat egy ilyen jellegű "apró" módosításból:

Közel mindegyik döntésedet befolyásolja a karaktered sebessége. A helyiségek méretét, hogy milyen fürgék az ellenségek, a memóriakezelést, zenét... mindet meg kellett változtatnunk, hogy gyorsabbá tehessük.

Így már talán el tudjátok képzelni azt a páni félelmet, ami úrrá lehetett az EA-n és a Visceralon - elvégre majdhogynem az egész játékot át kellett gyúrniuk. Milham nem kertel: szerinte az egész Dead Space sikere ezen a lépésen múlt.

Ha nem változtatjuk meg [a sebességét] kétlem, hogy a franchise úgy sül el, ahogy.
Kedvencek közé
2 hozzászóláskövesd rss-ben!

Engem nem zavart volna ha lassabb!

#2 • 2 éve, 7 hónapja és 12 napja

Pedig a lassúság benne, nagyobb para. Nem tudod lerázni az ellenfeleket, elöbb utóbb likvidálni kell öket. Csak akkor gáz, ha sokan akarnak egyszerre belöle egy darabot emlékbe. De jól lehetett benne taktikázni, sebességtöl függetlenül is.

#1 • 2 éve, 7 hónapja és 12 napja

Kapcsolódó játék

Legfrissebb blogokÍrj blogot most!

 Nem a méret a lényeg 1. részMSI_Blogger • Legfrissebb blogunkban ismét próbáltunk az érdekesség vonalán haladni, így most nem...

Régi-új bemutatkozás egy C64 megszállottólC64 fun • Sziasztok! Kis bemutatkozással szeretném itt a blogjaim sorát megnyitni. 10 (!!!) éve...

Destiny - a csalódászender • Sokat vártam rá, hatalmas őrület övezte, nagyon rá voltam pörögve - egészen addig amíg...

 HyperX Fury pendrive akár konzolokhoz isKingston_Blogger • Tovább folytatnánk a #kover#HyperX Fury#kover_vege# családdal kapcsolatos blogolásunkat, hiszen...

Papercraft, avagy Hulk lett maradhat?zolika1994 • over#Hosszú idő után újra szikét tudtam ragadni, bár az előrehaladásomat gátolja egy...

Klikk ide az utolsó 20 hozzászóláshoz!

Közösségi oldalak

Szavazás

Szoktál MMO-zni?

  •  Rendszeresen, többel is
  •  Egy-két félével maximum (kommentben írom)
  •  Csak és kizárólag a... (kommentben írom)
  •  Nagyon ritkán
  •  Soha nem MMO-zom

Összes szavazat1578
Összes hozzászólás38

Chat kikapcs
Ravor profiljajuhaszandor profiljaManiac profiljarDAVE profiljatotyak profiljakylx profilja5t3v3nk3 profiljaÁrész profiljaNorbiii profiljasekai profiljaturatur profiljawazko profiljaxinosz profiljaManter profilja