PCPS4XBOX ONEPS3X360WiiU

Kis híján egy komótosabb tempójú Isaac Clarke lett a Dead Space főhőse

Cpt_Nihil2012. május 03.PC, PlayStation 3, XBOX360
1.109 olvasás / most 1 felhasználó olvassa2 hozzászólás
Visceral Games, Dead Space, Isaac Clarke, fejlesztés, gyorsaság, főhős
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Az ember nem is hinné mekkora hatást gyakorolhatnak egy játék egészére az olyan egyszerűnek tűnő döntések is, mint amilyen mondjuk egy játékbeli hős sebessége - a Visceral Games a saját bőrén tanulta meg ezt a leckét.
Kis híján egy komótosabb tempójú Isaac Clarke lett a Dead Space főhőse

A méltán elismert Dead Space már jócskán a megjelenés határán táncolt, amikor a tesztelőktől különös, egyben elborzasztó visszajelzéseket kaptak a játék fejlesztői. Mondhatni lapzárta után közölték velük, hogy a főhős, alias Isaac Clarke... nos, nem éppen tör egy Forma 1-es paripa babérjaira.

A BeefJacknek adott interjújában Ian Milham így fogalmazott:

Hat hónappal a Dead Space megjelenése előtt végrehajtottunk néhány összpontosító tesztelést, és rájöttünk, hogy a fő karakter egyszerűen túl lassú. Mi azt hittük, ez még izgalmasabbá teszi a játékot, de az embereket ez zavarta.

Hmm, ez nem hangzik olyan vészesen... Milham bizonyára felkészült a tamáskodó olvasókra, ezért is kísérelte meg szavakba önteni, mennyi probléma fakadhat egy ilyen jellegű "apró" módosításból:

Közel mindegyik döntésedet befolyásolja a karaktered sebessége. A helyiségek méretét, hogy milyen fürgék az ellenségek, a memóriakezelést, zenét... mindet meg kellett változtatnunk, hogy gyorsabbá tehessük.

Így már talán el tudjátok képzelni azt a páni félelmet, ami úrrá lehetett az EA-n és a Visceralon - elvégre majdhogynem az egész játékot át kellett gyúrniuk. Milham nem kertel: szerinte az egész Dead Space sikere ezen a lépésen múlt.

Ha nem változtatjuk meg [a sebességét] kétlem, hogy a franchise úgy sül el, ahogy.
Kedvencek közé
2 hozzászóláskövesd rss-ben!

Engem nem zavart volna ha lassabb!

#2 • 2 éve, 5 hónapja és 1 napja

Pedig a lassúság benne, nagyobb para. Nem tudod lerázni az ellenfeleket, elöbb utóbb likvidálni kell öket. Csak akkor gáz, ha sokan akarnak egyszerre belöle egy darabot emlékbe. De jól lehetett benne taktikázni, sebességtöl függetlenül is.

#1 • 2 éve, 5 hónapja és 1 napja

Kapcsolódó játék

Legfrissebb blogokÍrj blogot most!

Flashback Friday 2.WillThaWheel • A sorozat második részét rögtön egy kérdéssel nyitom, mely így hangzik: ki emlékszik még...

Pocoktheadam - 3D és a jövő , játékok nyáron. adambalonyi • Üdvözlök mindenkit újra itt ! Réges régen egy messzi galaxisban.... Ja nem, de majdnem...

 Milyen nehézségek adódnak MMORPG fejlesztés közben? - 1. részM2M_Blogger • Először is szeretnénk megköszönni a sok javaslatot és észrevételt ami érkezett tőletek,...

Mr Die Sie és a természet.5t3v3nk3 • Újabb DayZ blog. Igen, már megint. Bevezetésként egyből leírnám, hogy a DayZ...

 Hálózati megoldások egyszerűen - 1. részAsus_Blogger • Nagy szeretettel hoztuk el nektek legújabb témánkat, melyről már most, az első néhány...

Klikk ide az utolsó 20 hozzászóláshoz!

Közösségi oldalak

Szavazás

Szoktál MMO-zni?

  •  Rendszeresen, többel is
  •  Egy-két félével maximum (kommentben írom)
  •  Csak és kizárólag a... (kommentben írom)
  •  Nagyon ritkán
  •  Soha nem MMO-zom

Összes szavazat1418
Összes hozzászólás28

Chat kikapcs
hedzsoooAkaHeyJoe profiljaNorbiii profiljafantis6 profiljaVoland profiljaharviktor profiljaAkhad profiljaAkhad profiljamiertkellettaregbevezetes profiljaWillThaWheel profiljaManiac profiljaAntii profiljakylx profiljaBlub profilja