PCXBOX360PS3WiiUVita3DS

Kis híján egy komótosabb tempójú Isaac Clarke lett a Dead Space főhőse

Cpt_Nihil2012. május 03.PC, PlayStation 3, XBOX360
1.075 olvasás / most 1 felhasználó olvassa2 hozzászólás
Visceral Games, Dead Space, Isaac Clarke, fejlesztés, gyorsaság, főhős
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Az ember nem is hinné mekkora hatást gyakorolhatnak egy játék egészére az olyan egyszerűnek tűnő döntések is, mint amilyen mondjuk egy játékbeli hős sebessége - a Visceral Games a saját bőrén tanulta meg ezt a leckét.
Kis híján egy komótosabb tempójú Isaac Clarke lett a Dead Space főhőse

A méltán elismert Dead Space már jócskán a megjelenés határán táncolt, amikor a tesztelőktől különös, egyben elborzasztó visszajelzéseket kaptak a játék fejlesztői. Mondhatni lapzárta után közölték velük, hogy a főhős, alias Isaac Clarke... nos, nem éppen tör egy Forma 1-es paripa babérjaira.

A BeefJacknek adott interjújában Ian Milham így fogalmazott:

Hat hónappal a Dead Space megjelenése előtt végrehajtottunk néhány összpontosító tesztelést, és rájöttünk, hogy a fő karakter egyszerűen túl lassú. Mi azt hittük, ez még izgalmasabbá teszi a játékot, de az embereket ez zavarta.

Hmm, ez nem hangzik olyan vészesen... Milham bizonyára felkészült a tamáskodó olvasókra, ezért is kísérelte meg szavakba önteni, mennyi probléma fakadhat egy ilyen jellegű "apró" módosításból:

Közel mindegyik döntésedet befolyásolja a karaktered sebessége. A helyiségek méretét, hogy milyen fürgék az ellenségek, a memóriakezelést, zenét... mindet meg kellett változtatnunk, hogy gyorsabbá tehessük.

Így már talán el tudjátok képzelni azt a páni félelmet, ami úrrá lehetett az EA-n és a Visceralon - elvégre majdhogynem az egész játékot át kellett gyúrniuk. Milham nem kertel: szerinte az egész Dead Space sikere ezen a lépésen múlt.

Ha nem változtatjuk meg [a sebességét] kétlem, hogy a franchise úgy sül el, ahogy.
Kedvencek közé
2 hozzászóláskövesd rss-ben!

                   

Engem nem zavart volna ha lassabb!

#2 • 2 éve, 1 hónapja és 21 napja

Pedig a lassúság benne, nagyobb para. Nem tudod lerázni az ellenfeleket, elöbb utóbb likvidálni kell öket. Csak akkor gáz, ha sokan akarnak egyszerre belöle egy darabot emlékbe. De jól lehetett benne taktikázni, sebességtöl függetlenül is.

#1 • 2 éve, 1 hónapja és 21 napja

Kapcsolódó játék

Legfrissebb blogokÍrj blogot most!

Papercraft, tavaly a PlayITn no.2zolika1994 • over#Tavaly is kint voltam a PlayIT-en, de nem csak a makettjeimmel, hanem nyereményekkel...

Papercraft, tavaly a PlayITn no.1zolika1994 • over#A tegnapi bejelentés, miszerint kiállítok a PlayIT-n, nem az első nekem, mivel már...

Pocoktheadam - Részletes projektek adambalonyi • Üdv újra mindenkinek ! Ez a bejegyzés most hosszabb lesz, mint az eddigi megszokott témák,...

Limbo - Véget nem érő rémálom (iOS)Benny Ray • Gyermekként valamennyiünket gyötört rémálom, vagy a kezünkkel a szemünk előtt elcsípett...

M.G.A.PaulMarloW • Music,Gaming,Arts. Csupán rövid főcíme annak amiről most írni fogok,...

Fórum

Az utolsó 6 hozzászólás:

Benny Ray profiljaLimbo - Véget nem érő rémálom (iOS)Benny Ray • 7 órája és 33 perce

Vendég profiljaBemutatjuk az MSI AM1I alaplapotVendég • 8 órája és 41 perce

marco profiljaKonzolos bundle csomagot kap a Mario Kart 8marco • 8 órája és 42 perce

zolika1994 profiljaPapercraft, tavaly a PlayITn no.1zolika1994 • 8 órája és 42 perce

marco profiljaPapercraft, tavaly a PlayITn no.1marco • 8 órája és 44 perce

totyak profiljaKonzolos bundle csomagot kap a Mario Kart 8totyak • 8 órája és 51 perce

Klikk ide az utolsó 20 hozzászóláshoz!

Közösségi oldalak

Szavazás

Szoktál MMO-zni?

  •  Rendszeresen, többel is
  •  Egy-két félével maximum (kommentben írom)
  •  Csak és kizárólag a... (kommentben írom)
  •  Nagyon ritkán
  •  Soha nem MMO-zom

Összes szavazat574
Összes hozzászólás13

Chat kikapcs
italianman profiljaamonrazoli profiljakylx profiljadedikiraly007 profilja