PCPS4XBOX ONEPS3X360WiiU

Kis híján egy komótosabb tempójú Isaac Clarke lett a Dead Space főhőse

Cpt_Nihil2012. május 03.PC, PlayStation 3, XBOX360
1.137 olvasás / most 1 felhasználó olvassa2 hozzászólás
Visceral Games, Dead Space, Isaac Clarke, fejlesztés, gyorsaság, főhős
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Az ember nem is hinné mekkora hatást gyakorolhatnak egy játék egészére az olyan egyszerűnek tűnő döntések is, mint amilyen mondjuk egy játékbeli hős sebessége - a Visceral Games a saját bőrén tanulta meg ezt a leckét.
Kis híján egy komótosabb tempójú Isaac Clarke lett a Dead Space főhőse

A méltán elismert Dead Space már jócskán a megjelenés határán táncolt, amikor a tesztelőktől különös, egyben elborzasztó visszajelzéseket kaptak a játék fejlesztői. Mondhatni lapzárta után közölték velük, hogy a főhős, alias Isaac Clarke... nos, nem éppen tör egy Forma 1-es paripa babérjaira.

A BeefJacknek adott interjújában Ian Milham így fogalmazott:

Hat hónappal a Dead Space megjelenése előtt végrehajtottunk néhány összpontosító tesztelést, és rájöttünk, hogy a fő karakter egyszerűen túl lassú. Mi azt hittük, ez még izgalmasabbá teszi a játékot, de az embereket ez zavarta.

Hmm, ez nem hangzik olyan vészesen... Milham bizonyára felkészült a tamáskodó olvasókra, ezért is kísérelte meg szavakba önteni, mennyi probléma fakadhat egy ilyen jellegű "apró" módosításból:

Közel mindegyik döntésedet befolyásolja a karaktered sebessége. A helyiségek méretét, hogy milyen fürgék az ellenségek, a memóriakezelést, zenét... mindet meg kellett változtatnunk, hogy gyorsabbá tehessük.

Így már talán el tudjátok képzelni azt a páni félelmet, ami úrrá lehetett az EA-n és a Visceralon - elvégre majdhogynem az egész játékot át kellett gyúrniuk. Milham nem kertel: szerinte az egész Dead Space sikere ezen a lépésen múlt.

Ha nem változtatjuk meg [a sebességét] kétlem, hogy a franchise úgy sül el, ahogy.
Kedvencek közé
2 hozzászóláskövesd rss-ben!

Engem nem zavart volna ha lassabb!

#2 • 2 éve, 7 hónapja és 4 napja

Pedig a lassúság benne, nagyobb para. Nem tudod lerázni az ellenfeleket, elöbb utóbb likvidálni kell öket. Csak akkor gáz, ha sokan akarnak egyszerre belöle egy darabot emlékbe. De jól lehetett benne taktikázni, sebességtöl függetlenül is.

#1 • 2 éve, 7 hónapja és 4 napja

Kapcsolódó játék

Legfrissebb blogokÍrj blogot most!

Papercraft, avagy Hulk lett maradhat?zolika1994 • over#Hosszú idő után újra szikét tudtam ragadni, bár az előrehaladásomat gátolja egy...

 Az órák új generációjaAsus_Blogger • Egy teljesen új témát hoztunk ma el nektek, mely már több hónapja lázban tartja a piacot, mi...

 Hogyan hűtsük a Haswell-E megoldásokat?CM_Blogger • Ismét nagy szeretettel írtuk meg nektek legfrissebb blogbejegyzésünket, melyben ezúttal megint...

Digitális zenebolt Google módrarDAVE • Napjainkban az internet elterjedésének hála egyre háttérbe szorulnak a zenék, videojátékok,...

 Az engine választás miértje és nehézségei - 2. részM2M_Blogger • Előző blogbejegyzésünket ott hagytuk abba, hogy...

Klikk ide az utolsó 20 hozzászóláshoz!

Közösségi oldalak

Szavazás

Szoktál MMO-zni?

  •  Rendszeresen, többel is
  •  Egy-két félével maximum (kommentben írom)
  •  Csak és kizárólag a... (kommentben írom)
  •  Nagyon ritkán
  •  Soha nem MMO-zom

Összes szavazat1560
Összes hozzászólás38

Chat kikapcs
rDAVE profiljaManiac profiljaPaulMarloW profiljaNeurotic profiljamarco profiljamiertkellettaregbevezetes profiljaPöpp profiljawegh profilja5t3v3nk3 profiljaAkhad profilja