A Sony történetesen még a produktum fogyásával is elégedettnek látszott, hangoztatták, nyilatkozták. Akkor elviekben mindenki boldog, a játékosok egy gyöngyszemet játszanak, a Guerilla Games pedig önbizalommal töltött állapotban vághat neki az esetleges folytatásnak.
A Killzone 2 újabb fontos határt lépett át, nevezetesen megvan az egymilliomodik online játékos, sőt, már ennél is több valamivel. A mai konzolos trendeknél kiemelten fontos, hogy mennyien használnak egy-egy szoftver a világhálóra csatlakozva, hiszen számtalan mennyiségű, fizetős - és persze nem fizetős - kiegészítő is érkezik hozzájuk, ami plusz bevételeket hoz a kiadó és a fejlesztő konyhájára egyaránt.
Ez az egymillió gamer durván a kétharmada az alkotás tulajdonosainak, ebből következik, hogy csupán egyharmad részük nem tolja multiplayer-ben, így ők valószínűleg a kiegészítőt sem fogják megvásárolni hozzá a jövőben. Az első csomag egyébként a héten érkezik, Steel & Titanium címmel. A Sony dinamikus felhasználói bázis gyarapodásra számított, ami talán majd a Platinum kiadás megjelenésével lesz igazán érezhető. Két hónap, egymillió online user.