Kétmilliós marketingkampány repítheti a csúcsra a Pro Evolution Soccer 2009-et

2008. október 18.
1.8901
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Dru profilja, adatai
Dru
Úgy tűnik, a Konaminál nem a levegő beszéltek, amikor azt állították, hogy komoly konkurenciát kívánnak állítani az Electronic Arts piacvezető focis játékának, a FIFA széria legfrissebb darabjának.

Persze ezt már évek óta tervezi a japán kiadó, és a játékélményt tekintve már egy ideje el is érte célját. Azonban hiába tartották mind a kritikusok, mind a játékosok egy része is innovatívabbnak, életszerűbbnek a PES sorozatot, mint vetélytársát, ez a befolyt összegen nem látszott.

Eddig. Legalábbis ezt remélik a Konami munkatársai. Rosemarie Dalton, a kiadó egyesült királyságbeli marketing menedzsere hozta nyilvánosságra, hogy a játék megjelenését (amely október 17-én meg is történt) jelentős marketingkampánnyal támogatják meg a Szigetországban, amelyre 2 millió fontot költenek. Az események már be is indultak: TV csatornákon, és a legjelentősebb stadionokban találkozhatunk a PES 2009-es hirdetésekkel. Ezeket követi hamarosan egy hosszú ideig tartó, az egész világra kiterjedő online- és sajtókampány.

A Konami még sohasem költött ennyi pénzt egyik játékának marketingjére sem. Azt várják ettől a lépéstől, hogy a befektetett összeg kamatostul visszatérül, és a 2009-es epizód lesz a legnagyobb eladott példányszámmal rendelkező alkotás az eddigi Pro Evolution Soccerek közül.
1 hozzászólás

Rambo

12 éve, 5 hónapja és 12 napja

Hát nem hiszem, hogy többet fognak eladni belőle, mint Fifa 09-ből, tekintve, hogy nagyon sok helyen listavezető a Fifa 09.

válasz erre
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

rDAVE profiljaMonyo profiljagery1113 profiljaGamePlay profilja5t3v3nk3 profilja