Ennek köszönhetően kiderült, hogy egy időben készült a Rogue Squadron Trilogy, aminek a Nintendo Wii volt a célplatformja, és a Rogue Squadron, a Rogue Squadron 2: Rogue Leader és a Rogue Squadron 3: Rebel Strike című epizódokat tartalmazta volna.
A játék irányításához a Wii legtöbb kellékét betervezték a fejlesztők, így a Wii Wheel és a Wii Balance Board kombója mellett a fénykardos összecsapásokhoz például a Wii Motion Plus-t alkalmazhattuk volna. A csapat egyébiránt új grafikus motort tervezett a trilógiához, így nem csak a küllem, hanem a technológia terén is az egyik legjobb játék lett volna Wii-re, ha nem törlik a munkálatait.
A másik Star Wars-játék Eggebrecht szerint a Rogue Squadron: X-Wing vs Tie Fighter volt, amit Xbox 360-ra készítettek, méghozzá a birodalmiak és lázadók összecsapásaival a középpontban. A játék közel fele elkészült már a 2008-as törlés előtt, és bár a Factor 5 ezt követően belsős PlayStation fejlesztőcsapat lett, a Sony-t mégsem érdekelte a projekt esetleges feltámasztása.