Júniusban a Nintendo költötte a legtöbb pénzt TV reklámokra a játékiparban

2017. július 10.
3.0211
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Azt bizonyára mindenki észrevette már, hogy az elmúlt években egyre több videojáték kap televíziós reklámot, ami olyan méreteket ölt, hogy ma már konkrét kimutatás is van arról, hogy melyik cég költi a legtöbbet ilyen célzattal a játékiparból.

A statisztikát az iSpot.tv munkatársai készítették el, akik azt találták, hogy júniusban a Nintendo volt az a cég, akik a legtöbb pénzt szórták el televíziós reklámokra - legalábbis az Egyesült Államokban, ahol Arms című legújabb Switch-exkluzívjukat prezentálták.

A lista második helyén egyébiránt természetesen a Sony áll, de a dobogó harmadik foka egészen meglepő eredményt hozott, hiszen itt a Bethesdát találjuk, akik igencsak odatették magukat júniusban a televíziós reklámokra fordított büdzsé tekintetében. Kár, hogy mindebből itthon sajnos szinte semmit sem látunk...

Júniusban a Nintendo költötte a legtöbb pénzt TV reklámokra a játékiparban - 2. kép

3 hozzászólás

totyak

7 éve, 3 hónapja és 17 napja

Összegszerűen is érdekes lenne tudni mekkora pénzekről van szó.

válasz erre

muki

7 éve, 3 hónapja és 18 napja

Példás amit a Switch-csel (ezt amúgy hogy kell leírni? röhögő smiley) csinálnak, nagyon szimpatikus a Nintendo.

válasz erre

Hentes

7 éve, 3 hónapja és 18 napja

Itt a GC-n is sokat vannak! röhögő smiley

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaDav2377 profilja