Haladjunk szépen sorban! Kiderült például, hogy a Bioware legújabb alkotása, a sokat hangoztatott új IP egy akció-kaland lesz, nem egy szerepjáték, és bár lesznek benne RPG elemek, sőt a narratíva és a karakterek is magukon hordják majd a csapat jellegzetességeit, azonban egy új univerzum, egy új sztori, vadonatúj hősök, és ami ennél is fontosabb, teljesen új játékmenet vár majd ránk, méghozzá 2018 márciusáig betervezett megjelenéssel.
Az EA megerősítette továbbá az új Need for Speed érkezését is, ami szintén jövő márciusig kerülhet a boltokba - ha minket kérdeztek, akkor idén ősszel -, amiről az EA azt nyilatkozta, hogy minden idők legizgalmasabb és legszebb alkotása lesz a sorozatból, amivel kapcsolatban a kinézet mellett az innovációra, az új ötletekre is komoly figyelmet szenteltek. Andrew Wilson kiemelte még, hogy az egyelőre cím nélküli alkotás minden eddiginél jobban épít majd a kooperatív online játékra, és sokkal jobban kötődni fog a korábbi NFS-részekhez, mint a Rivals tette azt.
A jelentésből természetesen hallottunk már a vélhetően ősszel érkező Star Wars Battlefront 2-ről is, ami minden eddiginél szebb jobb és nagyobb lesz új hősökkel, egyjátékos kampánnyal, sokkal több helyszínnel, és többféle Star Wars érából válogatva. A játékot a DICE, a Motive és a Criterion közösen készítik, akik újabb játékmódokon is dolgoznak a háttérben.
Az EA persze összesített is egy kicsit az eddigi megjelenések kapcsán, így kiderült, hogy a megjelenéskor a Battlefield 1 50 százalékkal több játékossal rendelkezett, mint korábban a Battlefield 4, az alkotás pedig konkrétan felülmúlta minden várakozásukat.
Szintén nagy sikernek örvendett a FIFA 17 is, amely 2016 legjobb eladásait produkáló konzolos címe volt, és csak egyjátékos módjával 10 millióan játszottak. A Titanfall 2 azonban az EA szerint sokkal rosszabbul teljesített, mint várták, azonban a kiadó kiemelte, hogy sem a sorozatban, sem a csapatban nem rendült meg emiatt a bizalom.