Az egyre nagyobb verseny folyamatos fejlesztésekre ösztönzi a cégeket, nemrég pedig a Viber indított el egy új szolgáltatást itthon. Elérhetővé váltak ugyanis az első "yilvános Viber fiókok", melyek tovább javíthatnak a cég-ügyfél kapcsolaton.
A kétoldalú kommunikációra, tájékoztatásra és exkluzív szolgáltatásokra kiélezett fiókokat az eddig megszokott applikációból érjük el, elég csak feliratkozni a szolgáltatást nyújtó vállalat csatornájára. A feliratkozás után tulajdonképpen egy chatbot-tal találkozunk, amely képes a kétoldalú kommunikációra, adatrögzítésre és tájékoztatásra.
A sajtóeseményen a Telenor és a Sziget is bemutatta, hogy miként éltek ezzel a lehetőséggel. Előbbi esetében a boltokról kapunk információkat, illetve dedikált nyereményjátékot is szerveznek a felületre, míg utóbbi a fesztiválokkal kapcsolatos még széleskörűbb tájékoztatást helyezi előtérbe.