Hűségidőtől függetlenül cserélhető a mobil a Telenornál

2015. július 17.
2.0641
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
marco profilja, adatai
marco
A héten megrendezett sajtótájékoztató keretében a Telenor egy régen várt lehetőséggel lépett piacra, mostantól nem kell megvárni hogy leteljen a két éves hűségidő ahhoz, hogy lecserélhessük okostelefonunkat.

Egy vérbeli geeknek, vagy gamernek nem is lehet jobb hír ennél, hiszen sok felhasználónak okoz az problémát, hogy ha a legújabb technológiákat akarja használni, legújabb játékokat akarja futtatni, mélyen a zsebébe kell nyúlnia, vagy nagyjából két évet kell várnia arra, hogy lecsrrélhesse a mobilját.

Ennek a dolognak intett most be a Telenor, akiknél függetlenül a hűségidőtől, gyakorlatilag bármikor lecserélhető az okostelefon, Tabletre és egyéb eszközökre egyelőre nincs kiterjesztve a lehetőség - de ami késik nem múlik, szokták mondani.

Az új készülékre váltást sok minden tudja olcsóbbá tenni, beveszik például az előző mobilt, nagyobb csomagra váltásnál is jelentős kedvezmény kapható, valamint az sem mindegy, mikor járna le eredetileg a hűségidő. A Készülékcsere bármikor programmal a hűségidő alatti készülékváltás lehetősége a Telenor valamennyi lakossági számlás ügyfele számára elérhető.

Ha a meglévő telefon értéke magasabb, mint a készülékváltás díja, a fennmaradó összeg az újonnan kiválasztott készülék eleve kedvezményes - a bolti listaárnál jóval alacsonyabb - vételárát is csökkentheti. Példáulgy jó állapotú, nem karcos 12 hónapos Samsung Galaxy S4 mini okostelefon beszámítása után például a Samsung Galaxy A3 készülék két éves hűséggel, MyTariff L tarifa esetén már 916 Ft-ért elvihető.

További részletek itt találhatók: http://www.telenor.hu/keszulekcsere
8 hozzászólás

rDAVE

9 éve, 6 hónapja és 6 napja

kpal írta:
Azért net elég gyenge nálunk ha elfogyik a keret durván belassítanak és mondhatni használhatatlan.
Ez mindenhol így van. T-nél is maximum 32kb/s lehet akkor, vagyis lehetne...

válasz erre

kpal

9 éve, 6 hónapja és 6 napja

Azért net elég gyenge nálunk ha elfogyik a keret durván belassítanak és mondhatni használhatatlan.

válasz erre

rDAVE

9 éve, 6 hónapja és 7 napja

marco írta:
Sajna ez mindegyikre jellemző. szomorú smiley Kanadában még rosszabb a helyzet egyébként, ott szó szerint a szemünkbe hazudtak a Rogersnél. Vedd meg, mert így lesz meg úgy lesz (és a szerződésen is úgy van), aztán egyszer csak elkezd eltűnni a pénz.

Jah elfelejtették mondani (és leírva is csak valahol egy eldugott ÁSZF végén van kisbeűtvel) hogy minden hónapban nullázzák az előre feltöltött pénzedet - ha elhasználtad, ha nem.

Nem védem én sem egyiket sem itthon, rommá keresik magukat rajtunk, de tény hogy a Telenor legalább lépeget és megmozgatja időnként ezt a posvány****t ami itthon van.
Lol, az a nullázás. röhögő smiley

válasz erre

WarriorAutobot

9 éve, 6 hónapja és 7 napja

Én meg még mindig elvagyok a 3 éves telefonommal. röhögő smiley

válasz erre

Tommy

9 éve, 6 hónapja és 7 napja

Lassan csak haladunk a civilizált szolgáltatások felé... nyelvnyújtó smiley

válasz erre

marco

9 éve, 6 hónapja és 7 napja

totyak írta:
És meg merték lépni a percdíj emelést is. Persze nem csak ők, mindegyik cég, de az is megér egy misét. Meg hogy micsoda kálvária megy a dolog körül, illetve az ügyfélszolgálatosok mennyire nincsenek a helyzet magaslatán, mikor az ember bemegy és érdeklődik ezügyben, vagy ügyet intézne.
Sajna ez mindegyikre jellemző. szomorú smiley Kanadában még rosszabb a helyzet egyébként, ott szó szerint a szemünkbe hazudtak a Rogersnél. Vedd meg, mert így lesz meg úgy lesz (és a szerződésen is úgy van), aztán egyszer csak elkezd eltűnni a pénz.

Jah elfelejtették mondani (és leírva is csak valahol egy eldugott ÁSZF végén van kisbeűtvel) hogy minden hónapban nullázzák az előre feltöltött pénzedet - ha elhasználtad, ha nem.

Nem védem én sem egyiket sem itthon, rommá keresik magukat rajtunk, de tény hogy a Telenor legalább lépeget és megmozgatja időnként ezt a posvány****t ami itthon van.

válasz erre

totyak

9 éve, 6 hónapja és 7 napja

Santonio írta:
Ez rohadt jó! Végre valaki meg merte lépni!
És meg merték lépni a percdíj emelést is. Persze nem csak ők, mindegyik cég, de az is megér egy misét. Meg hogy micsoda kálvária megy a dolog körül, illetve az ügyfélszolgálatosok mennyire nincsenek a helyzet magaslatán, mikor az ember bemegy és érdeklődik ezügyben, vagy ügyet intézne.

válasz erre

Santonio

9 éve, 6 hónapja és 7 napja

Ez rohadt jó! Végre valaki meg merte lépni!

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaXTomiX0029 profilja