Ebből kiderült, hogy a csapat szekere korántsem áll olyan rosszul, mint ahogyan azt képzelnénk, a tavalyi eredményekhez képest ugyanis öt százalékos emelkedést tudtak produkálni a bevételt tekintve. A kiváló teljesítményt elsősorban népszerű casual címeiknek köszönhetik, de mind közül leginkább a Zumba Fitness-nek.
Amint azt ugyanis Jesse Sutton, a csapat CEO-ja a pénzügyi jelentés mellett megerősítette, a Zumba Fitness immáron több, mint 7 millió példányban kelt el világszerte, aminek köszönhetően minden idők második legtöbbet eladott fitnesz játékává lépett elő.
Ha csak a Kinectes eladásokat nézzük, akkor a Zumba Fitness a legjobb eladásokat birtokló fitnesz cím, de a második helyen is a franchise egyik mellékszála áll, méghozzá a Zumba Fitness Rush. Éppen emiatt ne lepődjünk meg túlzottan, ha a céggel kapcsolatban még a csapból is Zumba Fitness játékok fognak folyni a jövőben...